Njaaaaaa zit iuntussen te kijken maar wat een buurvrouw zeg. Zo iemand kan me echt gestolen worden, kijkt ze toch lekker NIET!
kijk die overlast van ongedierte e.d. vind ik op zich wel een goede reden maar omdat er een zeiltje in de tuin ligt
Vind het zo sneu voor die man, kampt enorm met zijn gezondheid en doet het niet om te pesten....zoals hij al zei schaamde hij zich te erg om hulp aan te nemen.
hihi het was net een klein kind in de snoepwinkel.. geweldig.. die met die oude vrouw met die boom vond ik ook zo zielig.. ze had tegen die buurman gezegd dat hij mocht snoeien maar dan over een paar maand i.v.m. het seizoen.. was hij even vergeten door te geven aan de rest van de buurt.. Ruzie voor niks dus..
O o o ik zit me zo op te vreten over dat stomme wijf!!!!!! Dat ze ook ziek is geweest.... ja sorry hoor maar een alleenstaande man die hartproblemen heeft en fikse operaties gaat krijgen kan toch niet ff lekker gaan lopen klussen omdat zijn buren dat zo graag willen!!! Heeft wel wat beters aan zijn hoofd! En dan haar reactie toen hij die opmerking maakte over dat andere huis wat al 1,5 jaar te koop staat voor minder geld en ook helemaal in orde is... Wat een wijf zeg!!!!!
Ja, inderdaad vind de buurvrouw iets wat overdreven. Het ziet er natuulijk niet uit maar zo erg is het nou ook niet. Ze kan niet in de tuin zitten maar die van haar is toch aan kant. En ik geloof ook wel dat het aan de recessie ligt helemaal met zo'n prijs. Maar ik denk wel dat ze er uit gaan komen.En dan zul je zien dat die meteen verkocht is!
Vind die vrouw ook wat overdreven hoor.Ik snap wel dat het wel fijn is als het van buiten netjes is enzo maar wat hij in huis uitspookt moet ie toch zelf weten.En toen hij over de ressesie begon had ie het helemaal gedaan! Voor mijn gevoel heeft die man echt geen kwade zin ofzo.
Nee volgens mij heeft die man ook geen kwade zin!!! Hij lijkt me gewoon heel aardig alleen heeft hij veel pech gehad door dat ie ziek was. Die vrouw moet niet zo huilie doen over haar tuin want ze kan er gewoon in zitten...gare doos
Ik heb echt 3min van deze aflevering gezien. maar toen dat stomme wijf begon te janken omdat zij er niet mee kan leven dat de buurman zijn achtertuin niet heeft ingericht ben ik gaan zappen... Dit gaat echt nergens meer over
Ja haha, eigenlijk zou hij dan gelijk zijn huis te koop moeten zetten! Word het eerder verkocht als die van de buren...!
@theepot whahah dat zou een stunt zijn dan is die vrouw gelijk depressief whuhahaha. Heel fijn voor die man dat alles nu zo mooi is geworden! Zal denk ik wel helpen voor zijn hart...
Ik dacht dat ze hem nooit zag maar nu ziet ze de twinkeling in zijn ogen. Vind het wel een overdreven wijf zeg. Ze doet net of ze hem zo goed kent en dat na communicatie per briefjes! Hoop wel voor hem dat hij na afloop tevreden is lijkt me geen verkeerde gozer. Nou die tuin is super als ik haar was zou ik de schutting weghalen kan ze de hele dag weer in de tuin zitten.
was het eerste wat ik dacht... als je hem praktisch nooit gezien hebt hoe weet je dan dat de levenslust nu weer terug is..