Ik ken het vlaamse programma niet, maar ik moest enorm lachen. Vooral om die man na de bevalling hihi
Ik vond het wel grappig. Sommige dingen kon ik hardop om lachen en sommige dingen moest ik glimlachen. Al met al ben ik nieuwsgierig naar de volgende aflevering.
Ik verwachte er veel meer van dan wat het was ongeveer op de helft van het programma ben ik maar gaan strijken , en dat is wat hoor als ik van de tv afloop om te gaan strijken ....
Ik vond er ook niks aan... die man na de bevalling daar kon ik om lachen maar voor de rest nee niet echt haha.
Ik vond er geen bal aan heb ook niet één keer gelachen eigenlijk, heb ook maar 10 minuten gekeken maar was er snel klaar mee....
Ik had de Belgische versie ook nog nooit gezien, maar vond het dus wel erg komisch. Misschien als ik die andere versie wel eens had gezien, dat ik het dan ook minder had gevonden ?? Vond ik dus wel bij 'Zie ze vliegen' (oid). Ik had die Engelse versie gezien en daarna de Nederlandse versie. Kon daar toen niet echt om lachen
Net zo erg als die vliegtuig serie met Carlo en Irene, dat Iedereen is Gek op Jack.... Flauw en humorloos
Goed, wat belgische filmpjes dan?!! (ik kan ze niet meer op youtube vinden, hebben ze er misschien wel allemaal afgehaald?) Die op de site doen het ook al niet meer! Misschien dat de nederlandse versie dat heeft gedaan?? Deze vond ik wel: ONGEIN.NL - Wat als Facebook een dag niet werkte
jaaahooor inderdaad! De belgische zijn allemaal verwijderd Die van de duiven was zo grappig. Dit hebben ze er van gemaakt: RTL XL Toch minderleuk dan: ik heb een hongerke
hier een belgische van youtube: Wat Als Je Een Relatie Had Met Je Gynaecoloog. - YouTube2.flv - YouTube