Rubber Duck snowboots, welke maat bestellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yummy, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Heeft er hier iemand ervaring met de snowboots van Rubber Duck?
    Ik wil zowel voor mijn zoontje als voor mijn dochtertje een paar bestellen, maar twijfel echt enorm over de maat.
    Ik lees overal dat ze 1 maat kleiner vallen, klopt dit?

Zoon zit in maat 32, dus wou ik 33 bestellen.
    Dochter draagt maat 24 dus wilde ik 25 bestellen.

Ik had in eerste instantie al Bergstein laarsjes (gevoerd) besteld, maar daar pasten ze de maat 25 en 33 niet van.. ;) Die bleken echt mega klein en smal te zijn.

Iemand ervaring met deze laarsjes? Heb net zoveel zin om wéér een bestelling terug te moeten sturen haha. (En nee, tijd om nog weer de stad in te gaan heb ik de komende week niet) :D

2. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had voorgaande jaren een maat groter genomen, maar ook veel te vroeg gekocht. Die van vorig jaar heeft ze geen een keer aangehad!

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wij gaan sowieso op wintersport en ik merkte afgelopen zaterdag dat mijn dochtertje echt wel koude voetjes had (langs het voetbalveld, kijkend naar haar broer) dus ik weet wel zeker dat ze ze aan gaan hebben.

4. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dan is het heerlijk ja. Ik heb ook altijd Uggs, dus geen last van koude voetjes :). Ik was toen net bevallen van onze jongste, dus wij waren vorig jaar niet op wintersport. Nu willen we wel weer en dan haal ik ook weer rubber ducks, zijn fijne snowboots.

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.816
    113
    Hier vallen ze zeker op de maat en zelfs nog wel net wat groter. Wel een redelijk smal voet.

6. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Mijn dochter heeft bijna maat 22 en heb voor haar inderdaad 23 gekocht op aanraden van anderen

7. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou zeker een maat groter bestellen meeste sneeiwboots vallen klein sommige zelf twee maten. Maar ik heb die toen ook maat groter besteld en die waren prima

Deel Deze Pagina