Lekkage buren

Discussion in 'De lounge' started by Suzzert, Jul 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Hallo allemaal,

Wij wonen in een jaren 30 portiek woning. Boven ons staat het huis al een tijdje leeg. De vrouw die daar inwoonde heeft er twee wietplantages in gehad en is nu al een poosje weg. Zij zelf heeft toendertijd haar huis onderverhuurd en zegt niets met de wietplantages te maken te hebben. Wij laten dat maar even in het midde ;).

Wij hebben wel haar contact gegevens voor nood. Het zijn koopwoningen en de woning is nog steeds van haar. We hebben nu al geruime tijd een lekkage probleem wat bij haar vandaan komt. We hebben al van alles geprobeerd. Nu hebben wij een VVE die slapende is, morgen ga ik die eens bellen of zij wat voor ons kunnen betekenen. Onze muur ziet er namelijk niet uit en we hebben flink wat schade. Ik heb haar al meerdere keren over gecontacteerd maar eigenlijk blijft ze in gebreken. Nu heb ik wel eens iets gehoord over dat je hier over bij de gemeente terecht kan. Maar dat voelt een beetje als zoeken naar een speld in een hooiberg. Zijn hier dames die tips voor ons hebben? Of misschien een gelijkwaardig iets hebben mee gemaakt?

Ik word er een beetje depressief van zeg maar ;)

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Weet je zeker dat het huis leeg is?

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Als zij echt in gebreke blijft zou ik denken dat er niks anders op zit dan haar officieel aansprakelijk te stellen. Als je een rechtsbijstand hebt zou ik even met hun bellen.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Dit idd!

5. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik heb geen rechtsbijstand maar kan wel eens info inwinnen bij het loket. Bedankt voor de tip

6. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    1,714
    468
    83
    Female
    Contact opnemen met je eigen verzekering, zij kunnen je vast wel advies geven en verder helpen.

7. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,235
    1,891
    113
    Female
    Zit er geen rechtsbijstand bij je inboedelverzekering of hypotheek in?

Share This Page