Ik ben op zoek naar een 'ik word grote broer' t-shirtje in maat 92 Bij de Prenatal hier in de buurt waren ze tijdelijk niet leverbaar en bij veel websites vind ik de prijs best aan de hoge kant Wie heeft er toevallig eentje liggen en wil 'm verkopen aan mij?
neem is een kijkje op deze site's T-shirt Ik word grote broer maat 92-98 gratis thuis bezorgd KLEINE REBEL SHIRT BLAUW ` STOER IK WORD GROTE BROER ` (MAAT 92) | Kleine T-Shirts maat 50-128 leuke shirts met teksten en opdruk, leuk als (kraam) kado !! | @kARIN`S KADOSHOP T-shirt korte mouw | Bedrukte kinderkleding - simply colors
@Amelle: ik moet er nog eentje hebben liggen, maar volgens mij is het maat 86/92. Ik moet hem alleen even zoeken, maar als ik hem gevonden heb, mag je hem zeker hebben. Hij is nieuw, nog nooit gedragen. Dus laat maar weten als je hem nog kunt gebruiken, dan ga ik even op zoek.
Hoi Sneeuwmees, 86/92 moet hij ook wel passen. Als je 'm kan vinden zou ik 'm graag van je over willen nemen!
@Amelle: ik heb gekeken en het is inderdaad een (nieuw) blauw shirtje, maat 86/92. Als je me je adres even pb-t, stuur ik hem naar je toe.