Ben ik nu wel of niet zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door babymeiske, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babymeiske

9 feb 2009
    32
    0
    0
    AMSTERDAM
    hallo ik heb en vraagje

was voor het laast ongesteld 17-01-09 ik heb een cyclus van 35 dagen
    ik heb en ovulatie test gedaan op 5-02-09 die was positief heb toen geen gemeenschap gehad. ik had toen weer en ovulatie test gedaan op 6-02-09 die was ook positief toen had ik wel gemeenschap. 3 dagen daarna heb ik krampen in mijn buik het leek als of mijn baarmoeder samen ging trekken dat duurde 3 dagen lang. het was gestopt en kreeg 15-02-09 bruinbloed verlies zonder krampen was dat mijn innesteling?

als we gemeenschap hebben gehad loop al het sperma uit mijn vagina kan daardoor geen bevruchting plaas vinden.

ik heb al 4 zwangerschap testen gedaan 3 daarvan heb ik een heel licht streepje gezien je kan het bijna niet zien .heb het mijn vriend laten zien en die zach het ook. op 21-02-09 heb ik nog een test gedaan en daar zie ik helemaal geen streep wat kan dit zijn. ik ben wel misselijk in de ochtend heb hoofpijn en stekken in mijn borsten.

ik was al zwanger was 2 maanden na dat ik gestop was met de pil gelijk zwanger geraakt .ik ben 6 maanden gelden bevallen van een tweeling met 18 weken. dat is natuurlijk veel te vroeg.

hoop dat ik antwoord krijg op mijn vragen

Groet linda

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi babymeiske,

Het kan inderdaad dat je wat bloedverlies hebt gehad van de innesteling.

In sperma zitten miljoenen zaadcelletjes,deze gaan zodra ze in je schede komen opzoek naar een eitje. Als het sperma uit je vagina komt betekent dit niet dat je niet bevrucht kan worden. Er komt altijd sperma teruggelopen.

Het beste wat je kan doen is of over een week nog eens een test doen of een bloedtest via je huisarts.

Imke

Deel Deze Pagina