Belangrijke vraag over de ligging van mijn Baby

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by sloppyslayer, Sep 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Hallo,

Ik twijfel heel erg aan de ligging van mijn baby.
    Tot 32wkn lag ze nog in stuit en mijn Gyn beweerde een week later dat ze gedraaid was.
    Ze lag toen met de benen omhoog langs haar hoofd.
    Dit bleek niet het geval te zijn en ze zat er dus echt naast.

Nu voelt mijn buik nog steeds helemaal het zelfde aan en toch zijn ze er van overtuigd dat ze gedraaid is, dit zonder echo.
    En ik maak me toch echt een beetje zorgen.
    Het is misschien volledig onterecht en moet ik vertrouwen in mn Gyn hebben, maar het lijkt me zo vervelend om er achter te komen tijdens de bevallen........of is dit geen probleem?

Ik hoop dat jullie snel tijd hebben om mij een antwoord te geven. Is het gebruiktelijk om niet voor de zekerheid een echo te doen? Kan ik zelf een Echo aanvragen omdat ik me zorgen maak?

Alvast bedankt :D

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

JE mag gerust om een echo vragen, dat je zelf graag even gezien wilt hebben dat het hoofdje echt beneden ligt. Helemaal niet gek hoor!
    Als je er tijdens de bevalling achter komt hoeft het ook geen probleem te zijn je krijgt alleen dan terwijl je weeen ligt op te vangen een hoop info en de keus om of vaginaal of voor een keizersnede te gaan. Vaak is de info vooraf wel heel prettig!

Imke

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Hoi Imke,

Bedankt voor je reactie.
    Ik heb inmiddels gesproken met het ziekenhuis en ze vonden het ook helemaal niet gek dat ik zo twijfelde.
    We mogen aanstaande maandag voor een liggingsecho komen.
    Dan weet ik het zeker en kunnen we ons erop voor bereiden, of niet. Ik hoop dat mn angst onterecht zal zijn.

Groetjes,

Sloppy

Share This Page