Sinds kort heb ik zo een jeuk op me buik er verschijnen dan hele kleine bultjes die rood worden van het krabben dus. Herkent iemand dit? Het lijkt wel minder te worden op het moment dat ik en andere broek aan doe. Overdag heb ik een positie broek en zit er dus de hele dag een band overheen. in de avond doe ik een joggingbroek aan en dan verdwijnt het een beetje.. het zit voornamelijk aan de zijkant boven me lies en bij mijn navel..
ik herken t heel goed heb ook verschrikkelijke jeuk aan/op mn buik....zucht geen idee wat er aan te doen helaas we krabben maar gewoon verder
zoek eens op pupp/zwangerschapsjeuk. eventueel uiercreme/ mentolpoeder wat bij mij erg goed hielp was de billenzalf van wedela
Ik dacht: Huh? Zou mijn buik nu al aan het uitrekken zijn dan? Gezien die jeuk op buik en onderrug En toen las ik ineens dat jeuk de kans op Striae vergroot ofzo... ik weer bang Maar volgens mij is het gewoon jeuk door de hormonen ofzo.
dat is jeuk van hormonen, heb ik zelf ook gehad, het kwam net zo ineens als het weer weg was...heel gek. was ergens ruim over de helft van de zwangerschap. werd er gek van. bij mij kwam het savonds op, als ik had gedouched en naar bed ging. bij mij hielp mentho-gel als enige. smeren en dan vooral niet meer aanzitten.......het verkoelt en dat hielp bij mij.
Hallo dames, Ik wil jullie niet bang praten, maar ga even naar de verloskundige en vertel dat je jeukbultjes hebt. Mijn buurvrouw had ook veel last van jeuk. Ook rode bultjes. (Dit schijnt aan de lever te liggen) De dokter zei dat het geen kwaad kon voor de baby, maar haar verloskundige zei dat dit niet heel goed is voor de baby. Want je kunt hierdoor verkeerde stoffen aan de baby afgeven. In elk geval sterkte
Ik was gister bij de VK en ik had het verteld van de jeuk. Ze heeft daarna ook nog naar het hartje geluisterd en me buik gezien dus als het erg was zou ze dat wel egzegd hebben denk ik. Het zijn ook niet echt grote rode bultjes maar als ik krab komen ze te voorschijn echt heel klein
Ik heb ook last van jeuk. Van die gemene prikkende jeuk die onmiddelijke actie vereist (krabben/wrijven). Maar vooral op armen en benen en rug. Dacht eerst aan wasmiddel irriatatie, maar ik was er voorheen ook niet gevoelig voor. Dus dat is ook hormonaal :
als je zit de band van je broek onder je buik doen de buik verkoelen want heb gemerkt dat als mijn buik warm werd bleef ik krabben mentholpoeder