Lieve mensen, Ik ben inmiddels al 7.5 maand zwanger, maar ben er nog niet uit over de naam die ik mn kind wil geven. Zit enorm te twijfelen tussen Ayla en Berna. Graag wil ik jullie reacties en meningen zien. Alvast bedankt, Groetjes Sema.
Ayla Ik vind Berna persoonlijk ouderwets en Ayla eigenlijk modern, hoewel het misschien ook een oude naam is... Tijdloos dus
Dat bedoel ik dus. Omdat mijn grootmoeder Berna heet vind ik het een eerder ouderwetse naam... En ja er zullen ook grootmoeders zijn die Ayle noemen maar die ken ik niet .
In mijn omgeving wordt juist gezegd dat Ayla ouderwets is en dat Berna modern klinkt... meningen verschillen dus. Maar thanx.. nog een streep bij Ayla dus.
Ik ken gelukkig nog geen Berna of Ayla in mijn omgeving.. dus kan ook geen mening over vormen. Maar merk wel dat Ayla mooier gevonden wordt. Bedankt voor de reactie.
Maar trek je niks aan van mijn mening hoor. Eigenlijk telt het niet als je maar van 1 van de 2 namen iemand kent die zo heet. Dat vertekend het beeld vaak ...