Helaas hebben we veel te vroeg afscheid moeten nemen van ons lieve zoontje Ruben Lucas,geboren op 16 augustus 2012 met 22+5 weken oud. Het mocht blijkbaar niet zo zijn en de grote vraag voor ons is nog steeds waarom? Eindelijk waren we weer zwanger dit keer met ICSI, alles ging zo goed. Met 19,4 weken nog een GUO gehad en ook hier zag ons kleine mannetje er goed uit. Na een heerlijke vakantie begon onze nachtmerrie...onze lieve kleine Ruben is een sterretje geworden We zijn vooral ook heel erg trots op ons tweede kindje en Lieke haar lieve broertje. Maar het gemis en verdiet zijn vreselijk.... Een droom ben je gebleven we hadden je alles willen geven je zoveel willen leren laten zien,voelen en genieten je alle liefde willen geven en ons geluk met je willen delen een droom ben je gebleven en als een wondermooie droom zul je met ons verder leven...
Jee meis toch. Wat een schrik zeg. Wat een verdriet, eindelijk zwanger en lijkt jullie ventje gezond te zijn. En dan ineens toch een sterretje geworden Heeel veel sterkte met het verlies van jullie ventje Ruben..
Jeetje, wat verschrikkelijk. Dan ben je al zover...... Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje en broertje Ruben *
Als eerste gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Ruben*, maar tegelijkertijd ook gecondoleerd met het verlies van Ruben*. Ontzettend veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd
Wat verschrikkelijk dat jullie dit mee moeten maken!! Wil je heel veel sterkte en liefde toe wensen!!
Gecondoleerd met het verlies van jullie mannetje Ruben* Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte wensen voor in de toekomst. De tranen liepen over mijn wangen na het lezen van je verhaal. Zo gewenst, zo oneerlijk...
Jeetje ik schrok echt enorm toen ik opeens dit berichtje van jou zag met een mooie jongensnaam met een sterretje erachter... Ik was zo blij dat je weer zwanger was en dat alles goed ging, hoe kan dit nou? Wat een verdriet... Heel veel sterkte.
Bedankt voor jullie lieve woorden.Op Lieke haar site staat het hele verhaal..hoe het heeft kunnen gebeuren weten we nog steeds niet
Ik heb even op je babysite gelezen, wat een verdriet... En zo lief hoe Lieke ermee omgaat... echt zo schattig, dat doet je denk ik wel goed, maar lijkt me ook zo zwaar omdat het anders had moeten zijn... Ik hoop dat ze iets vinden hoe dit heeft kunnen gebeuren, of misschien juist niet en is het stomme pech. Het is hoe dan ook heel erg verdrietig . Hè bah had het zo graag anders voor jullie gezien...