oo lieve Diantha, Meid wat ben je sterk, wat is dit Klote en waarom?waarom? is de grootste vraag,nogmaals veel sterkte. Heb de site van Lieke en Ruben* al een aantal x gelezen en elke keer rollen de tranen. Lieverd hopelijk kunnen jullie rustig en mooi fysiek afscheid nemen van hem, in gedachten blijft hij voor altijd bij jullie en zoals Lieke zei, kijkt ze omhoog en zegt Hallo Ruben*. Hele dikke knuffel voor jullie vanuit noord holland.
Jeetje meis heb je verhaal Gelezen.. Tranen rollen over me wangen en herinneren komen bij mij ook boven.. Pfff oneerlijk he! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en leven, want dit vergeet je nooit! Xxx
De tranen rollen over mn wangen. Heel veel sterkte met dit immens grote verlies. En wat gaat jullie dochter er geweldig mee om. Ruben* is een prachtig sterretje!
Jeetje...wat schrik ik hier van... We hebben samen best veel geschreven bij topic van mama's bij wie een 2e kindje moeizaam gaat. We zijn zelfs vriendjes op hyves. Ik had gelezen dat je zwanger was en was zo blij voor je e nu lees ik dit... Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen voor nu en de tijd die komen gaat. Lieve Ruben Lucas, rust zacht...
Prachtig hoe Lieke hiermee omgaat. Ons dochtertje wenst ook iedere avond haar grote zus bij de sterretjes welterusten.. Ik vind dat heel waardevol
Wat een verdriet, wat een pijn. Tranen stromen over mijn gezicht bij het lezen van jullie verhaal. Heel veel sterkte gewenst.
Hoi gecondoleerd met je zoontje heb ook 4 weken onze dochter verloren na een zwangerschap van 23 weken en 3 dagen een grote nachtmerrie .
Och Lieve Snoopy, ik heb net je site gelezen. Wat een verschrikkelijk verdriet, maar wat doen jullie het goed ook met Lieke. Inderdaad wees zo eerlijk mogelijk en betrek haar erbij. Wij zijn ook ons zoontje en broertje verloren, en weten hoe belangrijk dat is voor de grote zus. Ik voel en lees de herkenning in je verhaal, zelf ook in jullie ziekenhuis bevallen. Hele lieve mensen daar...... Heel veel sterkte de komende tijd...