Manlief wil dolgraag Ruben... en eigenlijk vind ik het ook wel stoerder máár mocht ik nog een keer gezegend worden met een zoon, dan wordt het dus keihard Robin
Dat begrijp ik niet. Wil je voor je eerste Ruben en eventuele tweede Robin? Ik vind Robin stoerder en origineler dan Ruben.
Ik zeg robin!! Ik ken allemaal leuke robins en ken meerder niet leuke rubens haha! maar is persoonskwestie zegt niets over je baby!
Absoluut RUBEN! Robin is zo'n softe naam voor straks een volwassen vent. Bovendien zijn unisex namen niet handig.
Ik vind ruben leuker! Robin kun je voorzowel meisje als jongen gebruiken! Vind ik meestal niet zo leuk! Mijn neefje heet robin En de kleine van mijn nicht heet robin maar dat is een meisje! Erg verwarrend☺️ Mijn dochtertje van 4 vind dat maar raar haha maja ieder zijn ding☺️ Niet iedereen vind Eva een mooie naam☺️ Als jullie het maar mooi vinden☺️
Ik zeg ook zonder twijfel Ruben. Een unisexnaam vind ik zelf minder handig, omdat iemand later niet weet of een man/vrouw verwacht wordt. Daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen.