Uitgegeven: 17 november 2008 21:05 Laatst gewijzigd: 17 november 2008 21:06 AMSTERDAM - De kans op sneeuw is komend weekeinde groot. Het KNMI zegt dat het niet uitgesloten is dat er natte sneeuw gaat vallen. "Dat is heel normaal voor deze tijd van het jaar", stelt het KNMI. In november valt gemiddeld twee tot drie dagen sneeuw. Na het weekeinde gaat de temperatuur omhoog en de kans op sneeuw dus omlaag.
NATTE sneeuw, dus we hebben dr niets aan, laat staan de kindjes... En ik hoop zo voor hen dat er sneeuw gaat komen!
een pak sneeuw is leuk maar het blijft hier nooit zo lang liggen en dat is echt jammer. Die natte vieze zooi die je daarna krijgt kan mij dan gesloten worden!
Ik haat de winter en kou.. maar ben gek op sneeuw! Als het zo mooi blijft liggen als vorig jaar.. krijgen we weer een heel mooi uitzicht
ik kan je wel zoenen! ben gek op sneeuw heerlijk! word er zo vrolijk van heerlijk! toendertijd met de hond heerlijk kon de hele avond buitenn lopen en spelen met het beestje! sneeeeeeuw kom maar..past mooi bij mn kerstboom die al staat hahaha!
ik vind de term natte sneeuw erg grappig bestaat er ook droge sneeuw dan ? Net zoiets als koud ijs ja duhhhh Maar goed ik haat sneeuw dus van mij mag het lekker weg blijven grrr
Hihihi ja idd die term vind ik ook niet kloppen ik vind sneeuw prachtig! Ookal heb ik dan vreselijk veel last van reumapijn Blijf het toch mooi vinden en ook iets magisch
nou laat maar komen maar dan wel echt sneew die blijft liggen.en gelijk een dik pak. hoeft me mannetje niet te gaan werken en ik zit toch ook al lekker thuis.lekker wandelen lekker met de hond te wandelen en te donderen die word echt gelijk gek als er sneeuw is.gelijk naar buiten sneeuwvlokjes vangen heerlijk.