Benthe vind ik erg mooi passen bij Rubin. Arwen klinkt meer als een jongensnaam en Sarah vind ik te simpel klinken bij Rubin. Saar zou misschien kunnen... Annika Astrid Fenna Isa Isis Janita Jill Jitske Joya Renske Silke Xanne Tess ?
Mooie namen allemaal, mijn voorkeur gaat naar Linde. Arwen vind ik iets minder... Succes met kiezen, maar je kan er nog even over nadenken..
Ik vind Benthe en Sarah het leukst! Ook het mooist bij Rubin! Arwen vind ik absoluut geen jongensnaam, maar dat is omdat Arwen in LOTR een vrouw is. De naam doet me wel heel veel denken aan LOTR, en daardoor vind ik het meer een 'sprookjesachtige' naam, en daardoor minder leuk bij Rubin, wat ik een leuke, stoere naam vind.
Hoi, Mooie namen hoor, alleen Arwen vind ik niet zo. Wij hebben zelf een Niene. We hebben de extra e erbij gedaan zodat je niet met de Engelse uitspraak van Nine zit. Nou staat toevallig op ons namenlijstje voor een eventuele ook Bente! Dus die vind ik ook heel mooi. Wat er bij ons nog meer op staat en misschien iets voor jullie is: Flore Jinte Silke Lise Janne Febe Fenne Jente Imme (sommige zijn al eerder genoemd volgens mij)
Gefeliciteerd! Wat leuk, een meisje erbij! Ik kies Linde! Ik vind het leuk allebei die -i- in de naam. Klinkt ook mooi bij elkaar. Rubin en Linde. Ik vind eigenlijk alleen Arwen niet zo leuk van je lijstje, ik vind dat ook een beetje jongensachtig.
Nine vind ik het leukst. Vind Arwen ook mooi, maar moet ik toch aan Arwen in Lord of the Rings denken. Zou dat zelf niet zo snel doen geloof ik. Linde vind ik niet zo heel mooi, maar klinkt inderdaad wel heel goed met Rubin zoals iemand eerder opmerkte. Groetjes
Rubin en Tinke Twee bijzondere namen, die mooi bij elkaar passen omdat ze ook allebei een "i" hebben. Succes met je keuze !