Rico vind ik zelf niet leuk. Elena voor een meisje vind ik mooi, heel apart, je komt het bijna niet tegen.
Ik vind Elena ook een mooie naam, maar ik twijfel nog aan Rico. Ik vind een jongensnaam erg moeilijk. :-k
rico vind ik niet zo..(maar ik associeer ook met een hond die ik ken...sorry....) Elena vind ik wel leuk!
Ik vind Rico een mooie naam. Helaas ken ik iemand met deze naam die ik absoluut niet mag, maar als ik het los daarvan bekijk, mooie naam! Elena is niet echt mijn smaak, ik zou dan eerder voor een hollandse variant als Heleen kiezen ofzo. Of Ellen. Maar ik neem aan dat dat jouw smaak niet zal zijn dan.
Ik ken een Elena die niet zo schattig is dus dat heb ik dan weer niet. Maar vind het wel een mooie naam. Rico vind ik ook wat minder.
eerlijk gezegd vind ik rico ok niet zo leuk.ik krijg dan accoiaties met een papagaai...sorrie... elena vind ik veel mooier maar die hoor je steeds vaker ik weet niet of dat een bezwaar is voor jullie? enrico vind ik dan weer veel beter klinken trouwens.
Rico vind ik niet zo mooi. Heb de naam nog niet om me heen gehoord, dat vind ik dan wel weer een pluspunt. Ken wel een Ricco. Elena vind ik mooi!
gulio anthonio ? enrico vind ik ook nog steeds helemaal niet verkeerd en het lijkt een beetje op je oorsponkelijke naam.