Ik sta al heel lang te popelen om daar mijn stukkie eens even bij te zetten. Maar wil dat pas doen als we duidelijkheid hebben. Of zwanger, of samen verder..... Moet dus nog even geduld hebben! Elmo
Die rubriek is al wel oud ja Hihi mijn verhaal was het eerste verhaal wat er op kwam te staan, heb ook zo uitgebreid mogelijk over mijn ervaring proberen te vertellen. Om op die manier misschien angsten weg te halen voor in dit verhaal een keizersnede. Verder zijn er geloof ik nog meerdere verhalen die tzt ook toegevoegd kunnen worden. En Elmo het zou fijn zijn als jou verhaal er straks ook bij kan, en natuurlijk hopelijk wel zwanger he!
Dit staat er: Heb jij zelf iets meegemaakt wat mooi, ontroerend, informatief, leuk of gewoon het vertellen waard is, laat het ons dan weten en stuur je verhaal (evt met foto's) naar: verhalen@zwangerschapspagina.nl Je schrijft je verhaal en mailt het dan door.
Ja klopt, en dan ( mits er geen andere dingen zijn die voor gaan natuurlijk) word alles " pas" gemaakt voor plaatsing.