Verrassingspakket.

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 1 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Goeie morgen,

Ik wil een verrassingspakket uit de naam van mijn zoontje laten maken voor mijn vriend. Zoontje is bijna 2...
    M'n vriend houdt van de volgende dingen:
    Kranen, trekkers, in de tuin rommelen.
    LET OP!!!! gereedschap heeft ie genoeg!
    Hij heel al zoveel... ik zou het zo leuk vinden om hem iets te geven. nja... mijn zoontje dan aan papa. Maar ik heb gewoon GEEN idee!
    Jullie tips? Het blad Agri Trader heeft ie ook al.(gaat over trekkers/kranen)
    Hij zeg altijd zelf al: ik ben blij met wat ik heb hij heeft al zoveel dingen. Ook met foto;s erin... zowel van ons 3 als ons zoontje alleen..

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    kaartjes om samen naar een evenement te gaan? vader en zoon samen een dagje erop uit

3. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Idd kaartjes voor iets, zoals hier boven beschreven staat. Of Efteling kaartjes ofzo. Verder misschien maar eten en drubken? Bv chips, popcorn, redbull, bier, borrelnootjes etc. Als iemand alles al heeft en niks meer nodig heeft, wordt t anders erg lastig.

4. meiklokje

meiklokje Actief lid

19 sep 2016
    496
    72
    28
    Idd, een dagje weg met het gezin is leuk! Verder misschien een lekker biertje of wijntje als hij dat drinkt, houd hij van voetbal dan misschien iets leuks van zijn favo club of kaartjes regelen voor een wedstrijd.
    Of iets voor in de auto van een leuk fotootje of iets dergelijks, een cd die hij in de auto kan draaien, een lekker geurtje of een mooie trui voor december.

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    een staatslot
    mooi boek
    lekker geurtje
    kaartjes voor de bios/theater
    lekkere nootjes etc

6. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Houdt hij van schaalmodellen? Mijn man heeft een vitrinekast met schaalmodellen van brandweervoertuigen. Ik kan elke verjaardag weer op zoek naar een nieuw model.

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Lego technik of iets in die trant van een trekker/kraan? Kan hij samen met zijn zoon gaan knutselen... Mijn man heeft die zelf gekocht toen ik zwanger was. Nu er inmiddels een 2e bij is, staan er ook 2 grote dozen op zolder met lego technik! ;)

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Is er geen trekkerbeurs waar je kaartjes voor kan geven, zodat hij met z'n zoon kan gaan?

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Deel Deze Pagina