Goeie morgen, Ik wil een verrassingspakket uit de naam van mijn zoontje laten maken voor mijn vriend. Zoontje is bijna 2... M'n vriend houdt van de volgende dingen: Kranen, trekkers, in de tuin rommelen. LET OP!!!! gereedschap heeft ie genoeg! Hij heel al zoveel... ik zou het zo leuk vinden om hem iets te geven. nja... mijn zoontje dan aan papa. Maar ik heb gewoon GEEN idee! Jullie tips? Het blad Agri Trader heeft ie ook al.(gaat over trekkers/kranen) Hij zeg altijd zelf al: ik ben blij met wat ik heb hij heeft al zoveel dingen. Ook met foto;s erin... zowel van ons 3 als ons zoontje alleen..
Idd kaartjes voor iets, zoals hier boven beschreven staat. Of Efteling kaartjes ofzo. Verder misschien maar eten en drubken? Bv chips, popcorn, redbull, bier, borrelnootjes etc. Als iemand alles al heeft en niks meer nodig heeft, wordt t anders erg lastig.
Idd, een dagje weg met het gezin is leuk! Verder misschien een lekker biertje of wijntje als hij dat drinkt, houd hij van voetbal dan misschien iets leuks van zijn favo club of kaartjes regelen voor een wedstrijd. Of iets voor in de auto van een leuk fotootje of iets dergelijks, een cd die hij in de auto kan draaien, een lekker geurtje of een mooie trui voor december.
Houdt hij van schaalmodellen? Mijn man heeft een vitrinekast met schaalmodellen van brandweervoertuigen. Ik kan elke verjaardag weer op zoek naar een nieuw model.
Lego technik of iets in die trant van een trekker/kraan? Kan hij samen met zijn zoon gaan knutselen... Mijn man heeft die zelf gekocht toen ik zwanger was. Nu er inmiddels een 2e bij is, staan er ook 2 grote dozen op zolder met lego technik!
https://www.tractorfan.nl/agenda/3166/tractors-by-night/ misschien kun je hierom heen een pakketje maken? En dan een uitnodiging van je zoontje om er naartoe te gaan? Moet je natuurlijk wel enigszins uit de buurt komen....