Zwanger?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovely girl, 18 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely girl

    18 feb 2006
    21
    0
    0
    Langedijk
    Hey, Ik heb een vraagje.

    ik wordt hier helemaal gek van! ik heb ontzettende buikpijn ik eet onwijs veel gevoelige borsten, misselijk maar niet moeten overgeven. erg moe, heb het gevoel of ik veel naar de wc moet. wie kan mij vertellen wat dit is.? ik weet het moet naar de huisarts maar dat durf ik niet want ik ben bang dat hij iets verkeerds zegt! Help!!!! Dank je.. Groetjes Ikke
     
  2. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Misschien is een testje een idee?
     
  3. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    als je overtijd bent, zou ik er ook een testje aan wagen.

    Ik had dezelfde symptomen...

    Liefs,

    Moontje
     
  4. Lovely girl

    18 feb 2006
    21
    0
    0
    Langedijk
    je had dezelfde symptonen en was je toen zwanger?? Groetjes:p
     
  5. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    ja zeker! Ik ben nu 6 weken zwanger!

    Ik had vooral veel buikpijn, alsof ik heel erg ongesteld was, maar er kwam maar niets. Omdat ik net pas in de tweede ronde zat, dacht ik dat het beter was om maar te wachten, omdat mijn lichaam wel eens in de war zou kunnen zijn. Na een volle week nog steeds buikpijn, maar geen menstruatie.

    Toen heb ik besloten om toch maar eens te gaan testen en er was een dikke vette tweede streep hoor!

    Dus ik wens je veel succes met testen!

    Liefs,

    Moontje
     
  6. Lovely girl

    18 feb 2006
    21
    0
    0
    Langedijk
    Gefeliciteerd meis!:D:D ja ik ben erg bang voor het resultaat ik wil het erg graag maar ben bang dat het niet zo is .. ik heb vanacht bijna geen oog dicht gedaan en als ik sliep droomde ik over een kleine :D beetje raar gister avond had ik het gezellig ik liep naar beneden en ik werd ineens onwijs chagrijnig en begon te huilen om niets en 15 min later was het over en er was niets aan de hand!!? maar ik ben bang dat het niet zo is en dan denk ik gelijk wat het wel moet zijn..!! Groetjes mij
     
  7. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Dat hoort er een beetje bij denk ik. Ik heb bewust lang gewacht tot ik ging testen (8 dagen overtijd). En zwaar positief hoor! Ik denk dat het voor jou ook tijd is, meid!

    Gewoon doen!

    Moontje
     
  8. Lovely girl

    18 feb 2006
    21
    0
    0
    Langedijk
    Heeft afscheiding er ook wat mee te maken?! ik wou dat je helderziend was haha zou een stuk makkelijker zijn geweest..!
     
  9. Lovely girl

    18 feb 2006
    21
    0
    0
    Langedijk
    Wat denk jij als je me verhaal zo hoort?!
     
  10. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ja, ik heb ook meer afscheiding de afgelopen weken. Het wordt nu een beetje minder.

    Moontje
     
  11. Lovely girl

    18 feb 2006
    21
    0
    0
    Langedijk
    Ja ik dus ook meer dan normaal...!!! HEEELLPPP haha spannend ik ga maandag maar even naar de dokter denk ik..!! Groetjes
     
  12. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Veel succes meid!

    Laat je even weten wat de uitslag is??

    Moontje
     
  13. Lovely girl

    18 feb 2006
    21
    0
    0
    Langedijk
    dat ga ik zeker doen!! Bedankt he Dikke kus!!
     
  14. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik zou testen als ik jou was, zo te lezen lijkt het verdacht veel op een zwangerschap. een testje is zo gekocht toch? En als je banner klopt en je bent al 7 dagen over tijd...........
    Ik droomde trouwens ook dat ik zwanger was en beviel een paar dagen voor ik ontdekte dat ik zwanger was!!! Wie weet!
     
  15. Lovely girl

    18 feb 2006
    21
    0
    0
    Langedijk
    Oke dank je.. me borsten zijn ook gegroeit :S kan dat kloppen of loop ik te hard van stapel?
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi test nou maar gewoon... je kan je vanalles afvragen, maar dat zegt allemaal niks!

    Drogist is nog net open!! rennen!!
     
  17. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    kan kloppen! ik zou gewoon die test halen dan ben je van die onzekerheid af. is ie negatief kan je altijd nog naar de huisarts. Succes!
     
  18. Lovely girl

    18 feb 2006
    21
    0
    0
    Langedijk
    Ja is makkelijker gezegt dan gedaan.. zo dichtbij is hij niet.. en ik ben gewoon onwijs bang dat het niet zo is en dat het wat anders is ..!! maja beter snel weten want dan moet ik stoppen met de pil .. toch?
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je slikt de pil??
    Heb je niet netjes geslikt?
     
  20. Lovely girl

    18 feb 2006
    21
    0
    0
    Langedijk
    Ik wilde nog even wat vragen! als je zwanger bent he is het dan logisch dat je alle symptonen heb? of is dat per persoon verschillend want een goeie vriendin van mij die zei als je vocht uit je tepels krijgt ben je zeker zwanger..! is dat zo ? groetjes mij
     

Deel Deze Pagina