Hallo iedereen , Ik heb een vraag en zou graag jullie mening willen horen, 5 nov. Ongesteld 10 nov. Niet meer ongesteld 15 nov. Eisprong 14 nov. Onveilig gevreeen 28 daagse cyclus Sinds 3 dagen heb ik nu last van vlagen misselijkheid en sinds vandaag een trekkend gevoel in mijn onderbuik , ik heb meer trek als anders en mijn darmen rommelen ook wat , ik moet ook opvallend vaak urineren , vandaag heb ik een test gekocht maar deze bleek negatief ! Misschien wat te vroeg ?? Mijn vriend is voor het zingen de kerk uitgegaan maar hij kwam binnen de 5 sec. Al klaar , ik slik de pil al een tijdje niet meer en mijn gevoel zeg dat het raak is... wat denken jullie ? Ik ben er al een tijd mee bezig in mijn hoofd dus zou het ook kunnen zijn dat ik nu ineens klachten krijg ? Ik zou jullie mening graaaag willen weten. Groetjes!
Als je eerste dag van je laatste menstruatie 5 Nov is een je hebt een cyclus van 28 dagen kan je je volgende menstruatie 3 dec verwachten. Lijkt me erg vroeg om al te testen. Spannend maar je zult nog even gedult moeten hebben
Dankjullie wel voor de snelle reactie , ik vond het ook erg vroeg om te testen maar ik voel me "anders" , kunnen deze symptomen wel al aanwezig zijn ?
waarschijnlijk nog even geduld hebben voor het testen. Ik had het zelf niet zo 1,2,3 door dat ik zwanger was..want ik was er niet extreem mee bezig in m'n hoofd ondanks dat ik wel bewust gestopt was met de pil. De enige hint die ik had was dat mijn eetlust inderdaad groter was geworden en maar niet vol raken. En veel meer witte afscheiding dan normaal En bleek later ook al 4 dagen over tijd te zijn maar had steeds in me hoofd van dat ongesteld worden komt nog wel.. Ik heb heel lang een tijd gehad voor dat ik stopte met de pil dat ik er in me hoofd ook erg mee bezig was en toen leek t alsof het ook zo was met misselijkheid etc..terwijl ik toen nog aan de pil was. werd toen flink voor de gek gehouden. Maar ik denk dat er zeker wel een kans zou kunnen zijn..aangezien het bij mij ook binnen een maand raak was.
Gefeliciteerd !!!!! Steeciaantos , Ik was er ook totaal niet mee bezig , het viel me alleen op dat ik ineens zo misselijk was , even gerekend en toen kwam " derest" haha , ik wacht nog even geduldig af .... btw , een ander forum haalde uit mijn verhaal dat ik geen kinderen wil , omdat mijn vriend voor het zingen de kerk uitgaat , dit is niet zo , om misverstanden te voorkomen.
Dankjewel! . Spannend hoor!.. maar snap dat wachten ook wel moeilijk is.. de symptomen zijn per persoon gewoon echt verschillend das het moeilijke ervan.. ik heb dat telkens als ik op controle of een echo moet maken dat ik erg ongeduldig ben volgens mij heb ik dat forum inderdaad ook gelezen.. Maar tis volgens mij ook maar net hoe iedereen dat opvat
Als je zwanger zou zijn hierdoor dan is de eicel nog niet eens ingenesteld. Dat betekent dat je nog geen zwangerschapssymptomen kunt hebben dus ik denk dat het iets anders is, sorry.
Dan zou je al heel snel iets merken na je eisprong en mogelijke bevruchting. Het innestelen duurt ongeveer 7 dagen en kan dan pas het Hcg hormoon afgeven.