vanaf wanneer kan je voorweeen hebben?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marijke1985, 8 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Vanaf wanneer kan je voorweeen hebben? Ik had gister echt SUPER buikpijn kwam steeds om de paar minuten en na een uur was het weer weg.(had dan ook een hele harde buik.. :( ) Ik had ook geen eetlust, maar verder was ik niet misselijk ofzo...
     
  2. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou dat klinkt niet goed..!!! ik weet verder niet hoe voorweeen voelen... maar als je ze nu zou hebben, is dat niet goed... ik hoop dat het nu weg is, en als het eventueel terug komt, moet je echt ff de VK bellen hoor !!!
     
  3. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    hmmm ok... Ja ik heb meestal het probleem dat ik me juist niet zo snel druk maak om iets.. :( Ik voelde tussendoor me kindje ook wild trappelen, dus dat gaf me ook een vertrouwd gevoel.. Mischien krijg ik nu pas last van zwangerschapskwaaltjes want die heb ik de hele zwangerschap nog niet gehad :D

    xxx Marijke
     
  4. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wie weet... er is gelukkig niks.. en als je kindje nog wild trappeld... maar als je het niet vetrouwd moet je gewoon ff bellen... daar zijn die mensen toch voor? !! daar betaal je ook je verzekering voor !!

    gr. sarah
     
  5. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja weet ik dat zal ik dan ook doen!! :)

    xxx Marijke
     
  6. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik ben ook niet zo bellerig hoor. Maak me ook nergens druk om. Maar de vk drukte me echt op het hart om bij pijnlijke harde buiken te bellen.

    Dus ik ga maandag ook bellen want ik heb er ook last van.
     
  7. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Nou dan bel ik ook maar, het kan idd nooit kwaad om ff te vertellen hoe en wat. Ik heb er nu alleen helemaal geen last meer van gehad! Het was alleen eergister één uurtje lang en toen was het ook echt gewoon over! Raaaaaaaaaaaaaaar! :(

    xxx Marijke
     

Deel Deze Pagina