Is het zo ver,of is het vals alarm?

Discussie in 'De bevalling' gestart door rosannanl, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    hallo,

Werd vanmorgen wakker om 05:00,met een enorme ongy gevoel en met daar krampen en harden buiken die komen en gaan.
    Die krampen houden zich dit keer langer aan dan de andere keren,en zijn dit keer ook gevoeliger dan anders,ben om 06:30 mijn bed uit gekomen en op de bank gaan zitten,maar nu lijkt het wel weer af te zakken.

Het ongy gevoel heb ik nog steeds,en de krampen,zijn er ook nog steeds maar iets rustiger dan 05:00 uur.

Wat betekend dit?
    Is this the moment of vals alarm?

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Het zouden voorweeen kunnen zijn, geloof me een echte wee, herken je meteen!
    Maar die volgen meestal daarna

Succes in ieder geval!

3. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Die ween van 05:00uur deden echt zeer en dat bleef tot zeker 06:30uur.

En het kindje is ineens erg actief geworden,schoppen, hik en erg bevegelijk.

4. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Ik help het je hopen. Wat spannend!!!! Succes en ik hoop dat je vandaag je kindje in je armen mag hebben.

5. Alita

Alita Niet meer actief

mmm klinkt alsof het begonnen is!!!

6. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Spannend zeg! Ik hoop voor je dat het echt zo ver is! Hou ons op de hoogte!

XX

7. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Het is heel raar,
    anders dan mijn vorige bevallig.
    Heb het gevoel of ik mega ongy ben,wat een ongy pijn,maar de krampen zijn niet constand,ze komen effe en dan gaan ze weer (dat een paar keer achter elkaar) en dan verdwijnen ze voor 30min a 1 uur en dan komen ze weer,maar het ongy gevoel blijft dat gaat niet weg!.
    Ben aan het rillen van de kou,en ben ineens zo moe,en heb honger.

was er maar een voor teken dat het begonnen is,dit twijfel geval van is dit het of niet,daar word ik ziek van!
    verloor ik maar bloed of vruchtwater,dan weet je dat het begonnen is!

8. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent, haha... Toch proberen om de dag door te komen. Of ff lekker te gaan slapen. Mocht het dan doorzetten dan ben je in ieder geval lekker uitgerust.

Bij mijn 1e bevalling had ik wel ruim één dag en nacht ongi krampen. Daarna ineens uit het niets volop ontsluitingsweeen van ruim anderhalf uur en toen 15 min. persen! Het kan dus erg snel en onverwachts gaan!

Suc6!

9. Alita

Alita Niet meer actief

inderdaad ga effe slapen.... tja het is stom ik weet het maar meer als afwachten kun je niet doen nu... sterkte

10. appelthee

appelthee Niet meer actief

heel veel succes meid!

11. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Spannend joh! Hoop voor je dat het doorzet en dat je snel mag bevallen.
    Succes!

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Probeer inderdaad even te slapen als dat lukt met nog een kleintje.
    Of even in bad of onder de douche...
    Ik help je hopen!

13. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Het voelt echt heel raar,

De krampen zijn zo goed als weg, en het ongy gevoel is ook minder geworden, alleen voelt het van binnen in buik als of het nog aan het rommelen is,een rare tintelent gevoel in mijn buik en ook bij mijn schaamgebied.en af en toe voelt het als of ik aan het soppen ben tussen mijn benen (terwijl ik niets verleis),een omploft gevoel.

Zou het toch voorween geweest zijn!
    afwachten maar
    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Jammer dat het erop lijkt dat het niet doorzet. Had je er al een kruik bijgepakt? Ik heb ook continu last van dit soort krampen. Vannacht ook weer. Maar de kruik brengt elke keer verlichting en dat betekent helaas vaak dat het dan vals alarm is ;)

15. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    de ongesteldheidspijn waren bij mij echt voorweeen. Toen het echte werk begon verloor ik 's ochtends mijn slijmprop en direct vol aan het werk. 5 uurtjes later was de kleine man er (lang leve een tweede in mijn geval !!!!)

succes!!!

16. Alita

Alita Niet meer actief

ga eens lekker warm douchen en als ze daarna niet weg zijn of heviger zijn het weeën!!

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Meis, dat zijn waarschijnlijk voorweeen geweest... Ik had het ook en nog geen twee dagen later werden het echt weeen en had ik onze prinses in mijn armen! Succes!

18. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Het ongy gevoel blijft hangen,al de hele dag.
    en de harden gevoelige buiken die komen ook weer opzetten,alleen zo onregelmatig.
    Voor deze zwangerschap heb ik 6 miskramen gehad,en het is nu precies het gevoel van voor ik die miskraam kreeg,zeg maar de dag ervoor of de zelfde dag nog voor dat ik het vruchtje verloor,z'n explosief gevoel in mijn buik.

19. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Het was vals alarm, heb tot gisteren avond 19:00 uur ongy en krampen gehad,en toen was het ineens helemaal weg!
    Heb weer een heerlijke nacht gehad,goed geslapen,en toen ik wakker werd voelden ik me weer als herboren,raar he!
    Ben benieuwd wanneer het echte werk gaat beginnen.

Nogmaals bedankt voor al jullie reacties.

20. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Bij mij lijkt het er een beetje op. Vorige week vrijdag is het al begonnen. Toen lag ik op bed en had ik ook iedere keer harde buiken, trok me helemaal de liezen in. Ik had stille hoop dat het begonnen was, maar toen ik de volgende ochtend wakker werd, was ik nog steeds zwanger :D.
    Zo rommeld het iedere keer een beetje door. Vannacht had ik ook weer een paar uurtjes die harde buiken en het idee dat iets probeert te kleine naar buiten te drukken. Ben er nog uit gegaan, honger en dorst. Later toch in slaap gevallen en tja, nog steeds zwanger.
    Ik heb wel steeds meer het idee dat de kleine zakt, mijn buik zakt ook namelijk. Zwaar gevoel op schaambeen.
    Maar stiekem mag het van mij nog wel even blijven zitten. Ik ben al over tijd, en dinsdag zou mijn opa jarig zijn. Dat lijkt me wel een leuke datum om te bevallen. Maar ja, d'r is maar 1 die bepaalt wanneer dat zal zijn, en dat is die kleine die je zo in spanning houdt.
    Succes met de laatste loodjes. Het zal vanzelf wel beginnen.

Deel Deze Pagina