ik ben 35 weken zwanger. afgelopen vrijdag op zaterdag heb ik een nachje in het ziekenhuis gelegen met hoge bloeddruk en had sávonds ook veel harde buiken die pijnlijk waren. inwendig onderzoek gehad en had 1 cemtimeter ontsluiting maar alles was nog stroef of hoe zeg je dat. gister was ik weer op controle bij de verloskundige en ze zei dat de kleine aan eht indalen was. nou was de kleine vannacht en nu ook heeeeel erg bewegelijk, maar heb wel buikpijn net of ik ongesteld moet worden. ik heb dit sinds vanmorgen dat ik opstond. wat zou dit kunnen zijn indalingsweeen of voorweeen?
Ik had dat 2 weken terug ook. Het gevoel van ongigevoel en harde buiken. Het bleken bij mij indalingsweeen te zijn geweest
ik ben net in het ziekenhuis geweest en ze zeggen brakston higgs weeen maar kan ook indalingsweeen zijn. Ik moet nu afwachten of ik het weer terug krijg en dan weer bellen. verder geen ontsluiting enzo. afwachten dus.
Dat geloof ik best wel ja. Dat is het ook. Hier nog 1 die aan het aftellen is. Dat krijg je als je thuis moet zitten he.
Mijn kindje is al volledig ingedaald volgens de verloskundige. En toch heb ik het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.. Dus het kan misschien allebei
ook ons kindje is al ingedaald. had ook indalingsweeën. ongigevoel, drukkend pijn in onderbuik die gepaard gaat met veel het harde buiken. bij gynaecoloog: bleek dat mijn baarmoederhals al verweekt en voor de helft ingekort is... zou het nog lang duren? ik weet het niet...
ja bij mij was het ook wat weker geworden van de week. spannend he! Ik merk wel dat ik er echt op zit te wachten nu hoor. word ieder uur wakker. voel de kleine wel minder nu, minder en anders als normaal. ? afwachten maar weer.
van mij is de kleine nog superactief! en dit alleszins 's nachts! daardoor kan ik minder slapen. hij schopt soms heel erg tegen mijn ribben... auw ik houd soms mijn hand tegen mijn ribben en duw wat naar beneden, zodanig dat als hij schopt, hij meer tegen mijn hand schopt... van mij hoeft het niet te vroeg, maar als ik dan paar slechte nachten heb, dan denk ik, dat het maar vlug gepasseerd is en dat hij maar vlug in mijn armen ligt...
Ik heb dat ook gehad een week geleden, en dan een paar dagen elke avond. Maar nu is het weer rustig. Schijnen idd indalingsweeen te zijn
ik heb vanaf half 12 vanmiddag harde buiken vrij regelmatig, sinds een anderhalf uur heb ik de stopwatch erbij gehaald en zit op 4 a 5 minuuten en dan duurt het ongeveer van begin tot eind een minuut. Moet ik nu al het ziekenhuis bellen denk je. het lijken gewoon harde buiken, of zijn dit weeeen?
Je kan altijd even bellen en het doorgeven. Hun zullen wel zeggen wat je wel of niet kan doen. Succes
sorry voor de late reactie, nee het waren voorweeen. inmiddels rommelt het alweer sinds gister weer harde buiken en vannacht erg misselijk iedere keer kwam het omhoog pppfff. ik slaap heel veel gisternacht goed geslapen gister overdag nog een uur of 4 geslapen en vannacht ook gewoon! pppff had het nodig denk ik. En nu ben ik nog steeds moe. maar ja we wachten het maar weer af!
hey ik slaap ook veel beter de laatste dagen. heb ook wel heel veel last van harde buiken. nuja, hou ons op de hoogte ee..
Ja dat ken ik. Ik had het van de week ook heel veel slapen opeens en nog moe zijn. Ik ben net een half uur uit bed en ben nog moe. hihi Nou meis ik hoop dat de kleine nog even blijf zitten tot na de 37 weken. dan hopen dat het doorbreekt want uit ervaring weet ik dat het niet leuk is om met voorweeen te lopen en verder niks gebeurd. Ik wens je dus gewoon succes
vind ik erg lief van jou. we verschillen maar een paar dagen hé... die indalingsweeën en harde buiken vind ik ook al zo ambetant. och ja, het hoort erbij, we moeten het ervoor over hebben ee. ik wens jou ook nog veel sterkte. we houden elkaar op de hoogte. ik moet volgende week vrijdag terug op controle, dus... wie weet... tot schrijfs......xx
had daarnet ook zo'n rare pijn. amai in mijn onderbuik en mijn buik kwam volledig hard. en dit bleef maar aanhouden... zat juist in auto toen, kon het moeilijk verdragen hoor. was net alsof ik heel erg ongesteld moest worden. kon met moeite uit wagen. ik vraag mij af of het nu voorweeën waren. had ook zo'n rugpijn maar dacht ja, echte weeën doen naar het schijnt over je gehele buik pijn. :-k