Rug-weeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ramoontje79, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    Zo is het ook hoe ik het heb ervaren.
    ik heb ALLEEN MAAR rugweeen gehad.
    ruim 2 dagen lang!
    kan je zeggen dat ik de volgende keer gelijk om een ruggenprik vraag als ik weer alleen maar rugweeen heb!

2. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    vandaar dat het me dus niet lukte om te puffen tijdens de bevalling... ik had ook alleen maar rugweeen... en werd ingeleid en moest plat op mn rug op bed blijven liggen... verschrikkelijk!
    De zuster maar zeggen, kom op puffen! En ik terug schreeuwen dat ik dat niet kon om dat het piiiiiijjjjjjjn deed :D

3. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    kan me aansluiten bij de rest rugweeen als ik er nog aan terug denk wat een hel zeg :evil: :evil: heb op een gegevend moment een spuit gekregen in bovenbeen en die hielp gelukkig heel goed maar mocht ook niet van bed en je weet je geen houding te geven deed zo zeer dat ik bij elke wee moest overgeven hoop dat ik bij de volgende alleen maar buikweeen mag krijgen dit hoeft van mij noooooooooooooooooooooooit weer. En het is echt geen aanstellen
    succes ermee hoop voor je dat je het niet krijgt

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook met vlagen last van erge voor(rug) weeën. Af en toe heb ik het in ene duurt niet heel lang en gaan ze weer weg. Doet wel pijn :(

5. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Heb ik bij mijn dochtertje ook erg gehad, maar echter tijdens de gewone weeen, had ik alleen de buikween!

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hier ook alleen maar rug weeen ..ze zeggen dat waar je het meeste last van heb tijdens je menstruatie je ook je weeen het meeste voelt!
    Jammer genoeg klopte het bij mij dus ook alsof je letterlijk doormidden breekt en puffen nee dat heeft geen enkele zin...

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb ook rug weeen gehad. Mijn ontsluitingsweeeen waren heel licht dat ik dacht: waarom klaagt iedereen toch altijd het stelt niks voor (ik was een uitzonderlijk gevalletje :p) maar later tijdens het persen heb ik de klap gekregen hoor en ook ervaren wat echte rugweeen zijn :) en dan een uur lang non stop :confused:

Maar goed, iedereen zit je nu te vertellen hor naar het is en ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten ;)

Ik wens je heel veel succes met bevallen, het is het mooiste wat je als vrouw kunt doen toch? :D

Deel Deze Pagina