Heb rug, buik en been weeen gehad. De rug en beenweeen waren continu en erger dan de buik en persweeën. Heb geen pijnstilling gehad trouwens, uk kwam heel snel .
Hier enkel rugweeen gehad. Een constant zeurderig gevoel in mijn rug. Ik heb het niet echt als pijnlijk ervaren. De vk kwam even langs ivm klein beetje bloed verlies en zij vertelde me dat ik op 7cm ontsluiting zat en diezelfde avond zou bevallen. 2 uur laten vliezen laten breken en 30 min later was ze er. Verbaasd me er nog steeds over dat ik die weeën niet duidelijk gevoeld heb. Heel bizar...
Wat mij betreft dit! Was een enorme hulp als mn vriend op mn onderrug drukte.. niet masseren maar gewoon twee handen er tegenaan en keihard duwen. Die stakker heeft vijf uur op mn rug lopen duwen Maar hielp enorm goed!
Rugweeen gehad en heeel erg. uiteindelijk een ruggeprik gehad omdat ik alleen maar lag te wurmen en hangen in die papagaaien ding boven je zeg maar. ik zeg 1 ding liever tien keer een galstenen aanval dan die rugweeen.
Hier ook alleen rug weeën. Had rugpijn op vrijdag en uiteindelijk op maandag was hij er.bleek al weeën te zijn.ik maar denken dat het erbij hoorde.(eerste kindje en was nog maar in de 34 sterk week. Geen pijnstillers gehad.