beste mevr. Ik heb misschien een rare vraag maar ik kom er zelf niet uit en durf gewoonweg geen test te doen omdat ik toch een negatieve uitslag krijg en weer een tegenvaller is. Ik zou afgelopen zaterdag mijn menstruatie moeten krijgen maar het enige wat ik had was, dat ik op een gegeven momet dacht dat ik ongesteld was dus deed een tampon in. In totaal heb ik 2 tampons gebruikt waar zo ontzettend weinig bloed aan zat(misschien nog niet eens 1 druppel en heeeeel lichtrood, bijna niet te zien zo licht). Nu is het een week later en ik voel me niet zwanger maar ben nog niet ongesteld. Vorige maand was ik ook een week te laat, maar toen had ik dat lichtrode bloed niet. in mijn string zat iets bruinigs toen ik dacht dat ik ongesteld was maar het bleef dus bij dat lichtrode druppeltje. Wel voel ik de hele week ongesteldheidspijn onderin mijn buik. Ik hoop dat u kunt zeggen of dat innestelingsbloeding is geweest of dat ik gewoon te laat ongesteld wordt omdat ik wel vlagen met buikpijn had(wat nu weer zo goed als weg is). alvast bedankt voor de moeite, mvg liseth[/b]
Het enige advies die ik je kan geven is een test doen. Dan weet je waar je aan toe bent. Succes. Ilja