Ineen gezondheidsklachten in wk 29

Discussion in 'Gezondheid' started by million, Jun 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. million

million Lid

Jun 7, 2008
    7
    0
    0
    begeleider
    almere
    Hallo dames;

Ik ben 29 weken zwanger en voel me vandaag erg moe, heb last van harde buiken, een opgeblazen gevoel in de buik, hoge ademhaling, hoofdpijn, onrustige benen etc. Kortom ik voel me niet prettig en ben sinds het begin van de zwangerschap gespaard gebleven van gebreken en klachten. Wie weer wat dit kan zijn, is dit ineens normaal en wat doe ik er tegen?!

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Hoi million,

Als je het niet vertrouwt zou ik als ik jou was even contact opnemen met je verloskundige of desnoods met de huisarts(enpost).

Ben je ook duizelig en heb je het gevoel dat er een knellende band om je bovenbuik zit? Dan direct bellen naar je verloskundige!

Sterkte met de klachten, hopelijk zijn ze niet ernstig.

Groetjes, Wendy

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Zolang je harde buiken niet regelmatig zijn en niet erg pijnlijk, je geen sterretjes ziet en geen bandpijn rondom je onderste ribben hebt, is er niets ernstigs aan de hand volgens mij.

Erg jammer dat je nu opeens klachten hebt maar het hoort er denk ik toch een beetje bij. Hier hetzelfde deze zwangerschap: klachtenvrij tot 26 weken en na ruim een week klachten zelfs een ziekenhuisopname. Gelukkig gaat alles hier nu weer redelijk.

Succes meid.

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben hier met 33 weken ineens moet stoppen met werken omdat ik gewoon ineens volledig uitgeput was. Ik moest nog een paar daagjes werken maar heb dat niet gered. M'n lijf was op ineens. Vlos gaf ook aan: Rust pakken nu! Iedere dag gewoon om een uur of 1 je bed in en er pas om een uurtje of 4 uit. Echt even pas op de plaats maken en luisteren naar je lichaam. Heel gek vond ik dat, zo plotseling, terwijl alles al die tijd goed gegaan was eigenlijk, vrij weinig klachten.
    Maar ik zou voor de zekerheid maandag eventjes je vlos bellen, als je inderdaad niet de eerder genoemde klachten hebt tenminste. In elk geval goed rust pakken voor nu.

5. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik was tot 26 weken ook klachtenvrij, toen ineens begonnen de kwaaltjes. Ook last van rugpijn, harde buiken, vocht vasthouden. Volgens mijn Vk vervelend maar heel normaal. Maar als je het niet vertrouwd zou ik het gewoon even navragen.

6. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    ben blij dat ik hier vanalles lees van jullie, HEEL HERKENBAAR! zit zelf vanaf afgelopen maandag in de zw. Gewoonop, moe, last van mijn maag. Ik moet morgen naar de vk, en dan wil ik even overleggen hoe nu verder. Ik heb geen zin, puf meer om te werken. Ik vind ook dat mijn kinderen voor gaan (heb er nog 4 thuis) en kan dus smiddags niet eventjes slapen, als ik dat wil. Nu belde mijn hoofd ook nog op (een nieuwe) en nu voel ik me nog schuldig ook dat ik in de zw zit. Ik zie wel hoe het komt. Maar wil eigenlijk niet meer werken.
    groetjes, jikke

Share This Page