Uitdaging- Zo goedkoop mogelijk - Turkije

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Female, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Ik zoek mensen die een tip/ ervaring hebben met een ZO GOEDKOOP MOGELIJKE all-in vakantie naar Turkije buiten het hoogseizoen (rond mei of rond oktober).

Waar boek je nu echt een goedkope vliegreis? Goedkoop hotel? (We zijn niet veeleisend, basic is goed genoeg) Reis en hotel apart boeken of juist samen?

Ik probeer nl uit te zoeken wat we minimaal kwijt zouden zijn voor een 8-daagse all-inclusive (2 volwassenen, 1 kind van 3,5, 1 kind van 1,5)

En verder: tot wanneer zijn kinderen doorgaans gratis? (Celeste is nu 1.5 jaar, vandaar dat ik het vraag)

Alle ideeen zijn van harte welkom!!

Liefs

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

In ieder geval tip om zeker een pakketreis (dus vlucht en hotel samen) te boeken, dat is echt in bijna alle gevallen goedkoper dan los. En all inclusive of half pension is natuurlijk ook goedkoper dan elke avond uit eten gaan.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

En overigens ben je in mei of oktober nog niet echt goedkoop, omdat je dan met de herfst en meivakantie zit. Je zou beter in september of juni kunnen gaan omdat er dan geen schoolvakanties zijn.

Ik heb even voor je gekeken bij Corendon kost een Bingo reis 3* AI (Bingo betekent dat je van tevoren niet weet in welk hotel je komt) 299 pp, begin oktober. Met vlucht! Dus dat kun je niet echt duur noemen :).

4. novanne

novanne Niet meer actief

Hoi,

je hebt een pb

groetjes

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Als je echt zo weinig eisen stelt zou je ook een lastminute af kunnen wachten....

6. Female

Female Niet meer actief

@ Penk: zou dat nog meer schelen ja? geen idee wat een eenvoudig 3-sterren hotel icm half/ volpension lastminute ongeveer kost... (iem. ervaringen?) Het is wel een idee!

@ novanne; pb terug ;)

@ Eylim ja wil het ook buiten de schoolvakantie plannen, dus begin okt. zou goed zijn bijv.

Bingo- idee; hoever van te voren geven ze dan door in welk hotel je komt?

Laatste vraagje voor nu; welke sites zijn echt goedkoop om te kijken, om een idee te krijgen? Ik probeer te googlen maar zie door de bomen het bos niet meer, zoooveeeel reisaanbieders!

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Een last minute afwachten vind ik persoonlijk altijd riskant want als het slecht weer is zijn er bijna geen last minutes te vinden.

Bij een Bingo reis krijg je volgens mij pas ter plekke te horen welk hotel je zit, maar je hebt wel de garantie dat het drie/vier/vijf sterren is (afhankelijk van hoeveel je betaalt)

Ik boek zelf graag bij Corendon, die zijn niet te duur en wij hebben er goede ervaringen mee

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wij hebben dit jaar bij Tjingo gereserveerd.

9. Female

Female Niet meer actief

@ eylem en Elif; dankjullie voor de tips, ik ga beide sites eens doorspitten.

PS hebben het er nog weer over gehad, mijn man gaat kijken of hij vrij kan nemen en als dat kan gaan we in okt. al!! :)

10. jannoah

jannoah Lid

13 aug 2010
    17
    0
    0
    Zorgcoordinatrice
    Assen
    DTI heeft veel goedkope aanbiedingen, fijne vakantie

11. Female

Female Niet meer actief

Yes, het is erdoor, we kunnen een week weg in oktober!! Ben zo blij, echt iets om na een mega drukke zomer naar uit te kijken. Kan een beetje concreet gaan zoeken op internet, leukleukleuk :D

Nu het volgende:

WELKE PLAATS/STAD?!

Ik ben 2 x eerder geweest, 1 x marmaris en de andere x weet ik even niet meer waar dat was :)

-We zullen veel in het hotel en bij zwembad zijn
    -af en toe iets bekijken
    - winkeltjes/ stadjes
    -af en toe naar een markt
    etc etc

Echte standaard toeristen dus :D

Zoals ik al zei, we zijn niet veeleisend en vinden al snel alles leuk, maar welke plaats raden jullie écht aan, welke juist niet?!
    Plus en minpunten, tips, alles is nu heel welkom!!

Dank alvast!

12. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ik vind Side helemaal geweldig

13. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Wij vonden Kusadasi erg leuk!

Deel Deze Pagina