Ik ken de Deuter verder niet. Ik weet dat het type ook bestaat met een stoeltje erin. Daar zit een kind in als een prins/prinses natuurlijk. Maar voor de ouders is het wel zwaarder.
Even inbreken met een vraagje voor mezelf, vanaf welke lengte zit de tula toddler goed? Onze dochter is nu met 15 maanden pas 71 cm dus past nog uitstekend in de babyversie . Maar tzt wil ik de babyversie verkopen en een toddler aanschaffen.
Dat schijnt heel verschillend te zijn. Ik zag de vraag laatst op facebook en daar werd maat 86 gezegd
Bedankt dames! Goed idee om ook echt te oefenen met een flinke wandeling om te kijken wat bevalt. Met al deze mogelijkheden vind ik vast een drager die voor ons werkt.
Ik vind zelf vanaf maat 92, mijn draagconsulent adviseert dat ook. Bij ons was dat met 22 maand (dame met lange benen). Mijn dochter is nu 3,5 en draagt broekmaat 104 en zij zit er nog perfect in, mooi van knie tot knie. Je kunt trouwens ook verbreders kopen voor de babyversie als je erg gehecht bent aan je print.
Ik heb voor mijn grote zware dochter (13.5 kilo bij 90 cm) de kokadi flip.xl. Echt ideaal en van draagdoeken stof Dus heerlijk zacht ook maar sterk. Kan tot maat 104 /110 mee gedragen worden. De tula toddler past ze ook goed in. Die ga ik er binnenkort bijkopen
Mijn dochter vanaf maat 86 / 92 en heeft hele lange benen. Ze zit er nu echt super goed in met haar 12 mnd en maat 92 / 98. Ze is dan ook erg lang dus dat scheelt vooral haar benen. Maar ik heb een vriendin dat kind is 2 en past er nog niet in die zit in maat 80.