Welke babywinkel is vandaag open?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Apekop, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Weet iemand welke babywinkel er vandaag open is? Had vanmorgen ineens zin om te gaan babyshoppen maar zag dat de baby-dump helaas dicht is. Ik ken verder eigenlijk geen andere winkels. Iemand anders misschien?

2. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Ik weet niet waar je woont, maar de prenatal en babyplanet bij de woonboulevard in Heerlen (zuid limburg) zijn open vandaag!

3. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Hihi woon in omgeving Rotterdam dus is een beetje ver. Ik ga wel even kijken of de Prenatal bij ons in de buurt open is. Ken je nog andere winkels die door heel Nederland zitten toevallig?

4. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Ik heb even voor je gekeken online. Prenatal in rotterdam is iedere zondag open.
    En de baby en tienerstore (voor mij onbekend) is ook open vandaag. Kijk maar even op deze site.
    www.babyentiener.nl

Succes en shop ze! ;)

5. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Woonboulevard Utrecht is vandaag ook open, daar zitten prenatal, babyplanet en babydump. Is ook niet al te ver van Rotterdam af.

6. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Oh maar op de site http://www.baby-dump.nl/index.php?page=ves&id=5 staat dat de babydump dicht is. Wat is babyplanet?

7. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Prenatal is volgens mij wel open volgens hun site. Ik dacht dat als de woonboulevard open is, alle winkels wel open zouden zijn. Vreemd dat babydump dicht is dan?

Babyplanet is ook een landelijke keten volgens mij.

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Babysuperstore in Rotterdam is ook open vandaag. Ik vond de winkel alleen persoonlijk wat tegenvallen.

http://www.babyentiener.nl/

9. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Het is toch koopzondag? hier is prenatal gewoon open. En babydump heeft ook vestigingen die open zijn:D

10. sinada

sinada Niet meer actief

Het is niet overal koopzondag ;)

11. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ik kon geen vestigingen vinden die open waren. Zijn uiteindelijk geslaagd bij de Babyplanet in Utrecht voor een leuke kinderwagen! De Maxi Cosi Mura 4 in Atlantic Blue! Zijn helemaal blij! Bedankt voor de tips dames! :D

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dan doe ik deze dicht.

Deel Deze Pagina