Ik heb hem. Alleen ik gebruik wel alleen de stoomfunctie. Mijn zoontje heeft nooit glad gepureerd voedsel gehad dus de blender heb ik eigenlijk niet nodig. Ik vind hem op zich wel handig in gebruik, ik gooi verschillende dingen, die even lang moeten stomen, erin. Water erin, aanzetten en je hebt er geen omkijken naar. Er staat in het boekje dat je niet verschillende ingredienten tegelijk mag stomen, waarom weet ik niet. Maar ik doe dat dus wel, en het gaat prima.
Net als krabbeke kieper ik ook gewoon dingen bij elkaar erin. In het begin pureerde ik het grof, maar later alleen gebruikt om te stomen. Ik gebruik hem als wij (man en ik) iets eten wat de kleine niet lust. Dan eet hij een paar hapjes om toch te proberen en krijgt hij aardappelen en groente uit de stomer. Ik vind het een heel handig apparaat. Makkelijk in gebruik en de kan en onderdelen kunnen gewoon in de vaatwasser. Oh ja... en ik maak er soms verse appelmoes mee, gewoon voor de lekker Maak ik grote en kleine man blij mee haha.