Mijn dochter van 21 maanden raakt sinds een week volledig overstuur in de kinderstoel. Tot bijna kokhalzen toe. Hetzelfde geldt voor het badje. Er is niks raars gebeurd...zowel thuis niet als op het KDV niet. Het enige wat goed is tijdens het eten is bij mama op schoot maar zodra ze daar vanaf moet is het drama.... En in bad houden we haar vast en wassen haar snel en dan is het heel snel klaar. Haar tweelingbroer is nergens geen last van. herkent iemand dit?
Kinderstoel ja dat herken ik wel, we hebben toen de beugel van de triptrap gehaald en toen was het goed.. Bad heeft ze af en toe wel, dan gaat ze gewoon onder de douche of andersom. Welkom eigen willetje!
Persoonlijk denk ik dat ze je uit probeerd ! ( mits er geen gekke dingen zijn dan hè ) Mijn dochter kon hysterisch worden om de meest idiote dingen. Hihihi
Beugel eraf al geprobeerd... Ik denk zelf ook dat het uitproberen is en we kunnen haar daarin heel goed negeren maar als ze al een week niet eet dan kan ik haar helaas niet zo goed negeren.... misschien toch maar volhouden