Ons zoontje Olivier is nu 2 maanden maar we zitten erover na te denken om aan het einde van dit jaar voor een 'brusje' te gaan. Zijn er dames die ervaring hebben met ongeveer anderhalf jaar leeftijdsverschil tussen hun 2 kindjes. Is dit TE zwaar (voor jezelf maar ook je lichaam) of goed te doen en superleuk voor de 2 kindjes? Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en meningen.
dat verschilt zo erg van persoon tot persoon. Bij ons zit er 22 maanden tussen en ik zou het NOOIT meer zo doen. Lars is altdij super lief geweest en echt enorm makkelijk maar die zit nu dus gewoon in de peuterpuberteit. Echt een ware draak. Doorslapen doet hij ineens niet meer en eet slecht. Kortom ik heb er mijn handen vol aan. Niels is super makkelijk en heel lief maar drinkt moeilijk. Dus ben 6 keer per dag een uur met een voeding bezig. Verder is het bij mij een aanslag op mijn lichaam geweest. Ik heb ernstige BI gehad en heb daar af en toe nog wel last van. Ik geniet ook wel hoor maar ik zou het echt nooi meer zo snel op elkaar doen. De volgende komt over 3 of 4 jaar pas.
Een paar dagen terug is een soortgelijk topic geopend. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=51581 Deze ga ik sluiten Kwebbel