De nacht van woensdag op donderdag verloor ik vruchtwater. Helaas na 12 uur gebroken vliezen nog steeds geen weeën. Nu al langer dan 24 uur gebroken vliezen nog steeds geen weeën. Ben al 2 in ziekenhuis geweest voor ctg, echo en kweekding. Geen gekke dingen gezien gelukkig. Als ik vandaag geen weeën krijg dan wordt ik morgenochtend 9 uur ingeleid. Heeft hier iemand ervaring mee? Als ik een rijpe baarmoedermond heb dan is ons meisje er zeker weten zaterdag. Is dit niet het geval dan kan het zelfs maandag worden Herkent iemand dit? Was jou baarmoedermond wel rijp bij langdurig gebroken vliezen? Pfff ik hoop zoo dat me baarmoedermond rijp is! Vind nu wel spannend worden...ben helemaal klaar met dat wachten
Nee bij gebroken vliezen mogen ze dat niet doen vanwege infectiegevaar. Ze gaan op de dag van inleiding pas "naar binnen" om te voelen of de baarmoedermond rijp is of niet en welke weg we dag ingaan.
Oh oké, dat wist ik niet! Nou meis heel veel succes gewenst! Ik kan je helaas geen ervaringsverhaal vertellen.
Ik had geen rijpe baarmoedermond maar ben na primen (met tabletjes) echt in sneltreinvaart dezelfde dag nog bevallen. Succes morgen!
Bij de eerste met 36.3 en tweede met 36.5 had ik gebroken vliezen De weeën zette niet door, ik zou met 37 weken anders ingeleid gaan worden dus ze kozen ervoor mij gewoon die dag in te leiden met wee opwekkers Ze voelden bij mij wel van te voren en daarna 2 uur na de wee opwekkers of ze wat deden. Bij mij was alles verweekt en verstreken
Bij mij ging het precies zo, na 48 kreeg ik n slaappilletje voor de nacht omdat ik niet geslapen had door voorweeen en de volgende ochtend ingeleid. Eerst met gel maar deed niet veel, toen infuus. Veel weeën (storm) maar maar 3 cm die middag. Toen ruggenprik. Uiteindelijk is ze om 22.00 geboren. Lange dagen maar door de prik viel het uiteindelijk mee. Succes!! Je kunt het
Hier ook geen weeen, ik ben de volgende dag ingeleid, aan het infuus, daarna ruggenprik, en een paar uur later bevallen
Probeer de tijd te nemen, eventueel aan je tepels te zitten, een orgasme te krijgen (klinkt gek maar vanuit de hypnobirthing cursus vertel ik dit wel als tip ) i.v.m. de oxytocine die vrij komt kan het zijn dat dat je een handje helpt, verder eventuele emotionele blokkades los te laten. Te knuffelen met je partner, pittig te eten. Wel fijn dat ze je lichaam nog lang de tijd hebben gegeven het zelf op te lossen. Hopelijk helpt het na deze tips, succes ! En een fijne bevalling gewenst natuurlijk !
Mijn vliezen braken op maandag 6 april in de ochtend. Ik kreeg ook geen weeën Eerst 24 uur aankijken of er toch weeën kwamen deze kwamen niet. Dinsdag ochtend naar het ziekenhuis en na controle weer 24 aankijken maar moest wel woensdag om 7 uur binnen zijn voor inleiding. In de nacht van dinsdag op woensdag kreeg ik heel af en toe een wee. Ziekenhuis gebeld en ik mocht komen. Om 6 uur in de ochtend hebben ze me ingeleid ik had 3cm ontsluiting en mijn zoon is om 17:48 geboren. Ik was 38.2 weken zwanger Succes xxx
Mijn vliezen braken op vrijdagmiddag. Zou zondagochtend ingeleid worden Maar .... Snachts aan de gang gegaan. Dus... T kan nog
Hier in in de nacht van maandag op dinsdag gebroken vliezen. Op woensdag controle in het ziekenhuis en ze zouden me op vrijdag de 13de inleiden als er dan nog niks was gebeurt. In de nacht van woensdag op donderdag door weeën amper geslapen, maar die gingen weg toen werd in het ziekenhuis kwamen. Uiteindelijk mogen kiezen omdat het die dag rustiger zou zijn dan op vrijdag en gekozen voor inleiden op donderdag. De weeopwekkers deden hun werk, want donderdag avond is Jack geboren en niet op vrijdag de 13de hahaha