Hallo, Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 5 weken en 1 dag zwanger. laatste menstruatie 29 aug eisprong 10/11 sept luteale fase van 12/13 dagen ( laatse keren) op de dag van mijn nod ( 24 sept )( 6.00 in de ochtend) gaf de clear blue aan 2-3 weken aan dit betekent dus toch 4-5 weken zwanger? maar eigenlijk was het pas 2 dagen later 4 weken, kan het zijn dat je veel hcg aanmaakt dat de test dit aangeeft, want langer zwanger dan dit kan ik toch niet zijn?? laatste vraag, in juni mk gehad met 5w3dg, is het dan ook gebruikelijk om wat eerder een echo te krijgen dan bij ons in de regio pas na 11 weken? Liefs
Hoihoi, Je bent inderdaad 5 wkn en 1 dag zwanger als je telt vanaf de eerste dag van je laatse menstruatie. Uiteindelijk zal de echo die gemaakt word tussen de 10 en 12 wkn de uitgerekende datum vast stellen. Als je een miskraam hebt gehad word er vaak wel iets eerder een echo gemaakt dit zal rond de 7-8 wkn zijn. Voor die tijd is er niet altijd al een hartje te zien, en daarom niet aan te raden. Het zal nog wel even spannend voor je blijven! Maar probeer wel een beetje te genieten van dat prille leventje in jou buik! Imke