Goedemiddag, 2 maanden terug heb ik een M.A gehad bij 10 weken zwangerschap. Sindsdien in mijn cyclus erg veranderd. De eerste maand na de miskraam een aantal dagen licht bruinverlies en deze maand 1 dag donkerrood bloedverlies. Twee weken geleden ben ik bij de gyn geweest die aangaf dat mijn baarmoeder er goed uit zag en er twee eitjes op springen stonden. Ik zit nu rond mijn NOD en de zw testen zijn negatief. Dat vind ik niet zo erg maar ik vroeg mij af of het mogelijk is dat je cyclus zo sterk veranderd? Waar ik voorheen zeer regelmatig was en bloedverlies van in totaal wel 9 dagen had, heb ik het deze rond maar 1 dag. Kan dat door verandering in hormonen komen? Deze maand heb ik tevens extreem veel last van puistjes. Weet u wellicht wat de gemiddelde tijd is voor een cyclus om weer 'tot bedaren' te komen? Bij voorbaat dank.
Goedenavond, het kan zeker wel even duren voordat je cyclus weer zo is als voor de miskraam. Een tijd is moeilijk aan te geven. Het ene lichaam heeft meer tijd nodig dan het andere lichaam. Ook de menstruaties kunnen verschillen. Ze kunnen heviger zijn, maar ook weinig bloedverlies geven. Ook de puistjes kunnen komen door de hormoonveranderingen. Dus ik zou je adviseren het nog even aan te kijken. Succes! Groetjes Monique