Ruggenprik ervaringen (2 vraagjes)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Female, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pebbles22

Pebbles22 Actief lid

2 jan 2009
    130
    0
    0
    Brabant
    1. Voorovergebogen zitten. Ik had een continue weeënstorm, dus prettig was het niet. Maar zou het zo weer doen als het nodig was! Wat een opluchting daarna zeg!!!

2. Toen ik weer weeën begon te voelen is de vloeistof heeeeel snel afgebouwd. Vond ik persoonlijk niet vervelend, omdat de persweeën juist een soort van opluchting waren ("we zijn er bijna")

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik kreeg een ruggenprik gezien ik een een storm terrecht kwam en de ontsluiting niet opschoot.

en ik moest op mn zij liggen maar hebben ze wel bijna een uur over gedaan om hem te zetten.

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik heb ook een ruggenprik gekregen maar voor het zetten hebben ze me iets ingespoten in het infuus om de weeen te stoppen want vlak daarvoor werden de weeen zo heftig omdat er iets van een 2e vlies zat en gebroken werd... net toen k dacht tis genoeg hield het dus op..
    hierdoor trilde ik wel als een malloot en kon dus ook niet goed blijven zitten vond het vreselijk pijnlijk het zetten en volgens mij heeft hij hem meerdere malen moeten prikken want heb jaren daarovor een ruggenprik gehad bij knie operatie en weet nog dat het toen zo geberud was...
    vond het erg vervelend in die houding met zon dikke toeter en dan dat getril...

verder kan ik je vraag niet beantwoorden want ik heb een keizersnede gehad omdat in die uren na ruggenprik ik nog steeds weeen had regelmatig maar de ontsluiting op 1 cm bleeft hangen continue...

4. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    1. Ik moest voorovergebogen op de rand van het bed zitten.. Was zoals ik bij vele lees, idd geen pretje tijdens de weeen, daarbij had ik ook nog een balloncatheter (inleiden), en dat was écht geen pretje om daarmee te moeten gaan zitten..

2. Ongeveer 3 uur voordat ik ben bevallen is de medicatie stopgezet..

5. Female

Female Niet meer actief

Bedankt voor het opschrijven van nog meer eraringen.
    Bij de meesten dus wel stopgezet.
    Als ik zwanger ben zal ik het vragen aan de gyn hoe het nu bij ons in het ZH gaat.. (niet dat ik alles nu al geregeld wil hebben, maar probeer mijn ruggenprik-trauma te verwerken;))

Danjo; bij jou dus op je zij, maar ook niet gemakkelijk gegaan...

Het is en blijft, zo te lezen, meestal geen pretje dus, het zetten van de prik.
    Maar daarna is het wel heel fijn, vond ik...

Deel Deze Pagina