Ik word met 38 en nog wat dagen ingeleid, dit om persoonlijke reden, er is absoluut niks mis met de kleine. Ik ben ook ingeleid met mijn zoontje met ook 38 en nog wat dagen. Dat ging best okay. Ik heb wel last gehad van een weeenstorm en daarom een ruggenprik gehad. Uiteindelijk met een vacuumpomp geboren. In totaal heeft het anderhalve dag geduurd Omdat ik nu weer word ingeleid, vroeg ik me af of het totaal anders gaat worden. Ik ben dus geintereseerd naar ervaringen!
Ik ben 2 keer ingeleid. Dochter 1 was er in 3 uur na starten infuus en dochter 2 in 2 uur. Bij mij ging het dus 2 keer heel snel..maar niet noemenswaardig anders.
Ik lees ook even mee. "Net" dramatisch bevallen met inleiding, maar als ik ooit nog een keer moet, dan weet ik nu al dat ik word ingeleid.
Oeh, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Er is een kans dat ik weer ingeleid kan worden (ivm hoge bloeddruk) en de 1e keer was mn ventje er binnen 6 uur!! 1,5 dag is lang zeg voor inleiden.. pfoe....
Of bijna niemand is twee keer ingeleidt, of niemand heeft zin om te reageren, of de verhalen zijn zo erg dat ze ons niet bang willen maken, hihihihi!
2x met inleiding bevallen en beide keren niet als vervelend ervaren. 1e bevalling duurde 8 uurtjes totaal, 2e in 3 uurtjes. Vond het goed te doen, maar ik weet dan ook niet beter,bij mij is het nooit spontaan begonnen.
2 x ingeleid hier .. Eerste met 41 wkn, 2e met 40 +2 wkn bevallen.. Beide keren was er nog niks rijp (ook helemaal geen voorweeen oid gehad) eerste inleidingsdag pilletjes gehad .. Gebeurde vrij weinig , volgende dag beide rond 10.00 2 cm ontsluiting en vliezen gebroken .. 1e was er toen 2 uur en 53 minuten later 2e lag verkeerd (sterrenkijker) toen ze na een aantal uur zeiden ga even op je zij liggen , was hij er binnen 10 minuten ! As zaterdag word ik met 39 wkn weer ingeleid voor de 3e keer ! Heel veel voorweeen gehad (nu ook , vandaar het late tijdstip) dus hopelijk is het deze keer al iets meer gerijpt !!
Ik lees even mee. Ik ben de eerste keer ingeleid dat werd helaas een ramp die ongelogen 7(!) dagen duurde...gelukkig wel een gezond kindje
Ik zou vier keer in geleid worden bij 37 weken Bij de eerste twee braken met 36.3 spontaan de vliezen, de weeën zette niet door dus een infuus gekregen met wee opwekkers ik kijk positief terug op beide bevallingen, Bij de derde wel de 37 weken gehaald, maar omdat het de derde was had ik al 1,5 cm ontsluiting waardoor ze mij de vliezen konden breken, ik kreeg meteen wee opwekkers waardoor ik niet eerst uren de weeën heb hoeven af te wachten zoals bij de andere twee, ook deze bevalling is heel soepel verlopen misschien nog wel het makkelijkste Bij de vierde kreeg ik spontaan weeën met 36 weken en met 36.1 is hij geboren zonder inleiding of opwekkers. Deze heeft mij het meest pijn gedaan qua weeën, qua staan van het hoofdje en het langste met persen, de andere drie waren tussen de 8 en 12 minuten persen en de vierde 20 minuten. Ik had juist bij de vierde waarbij ik niet ben ingeleid de weeën die maar achter elkaar bleven komen en bij de eerste drie juist niet.
En ook nog 2 en 40 min persen )-: Dus heel ander verhaal hier, dus wat ik hierboven lees zo kan het dus ook!
Eerste bevalling spontaan begonnen. Tweede bevalling ingeleid met 39 weken. Duurde in totaal 7 uur, waarvan 3 minuten persen. Nu de derde. Kans is redelijk aanwezig dat ik wederom ingeleid ga worden (kans op zwangerschapscholestase), maar ik kan je helaas nog niet vertellen hoe dat dan zal gaan haha.
Hmp, veel mensen die geinteresseerd zijn, maar weinig verhalen, jammer. Nou, morgen over 2 dagen word ik ingeleid en dan kom ik mijn verhaal doen!
Hopelijk een vlotte bevalling zònder weeenstorm dit keer - succes en veel geluk met het ontmoeten van je dochter!
Hier de eerste keer minder leuke ervaring. Uiteindelijk een spoed ks geworden. Afgelopen vrijdag weer ingeleid en een snelle bevalling van 5 uurtjes gehad! Hier ging het dus veel beter! Succes