Ik ben onlangs gestopt met de pil. Mijn NOD is7 februari als mn cyclus gewoon keurig 28 dagen aan zou houden. Nou moet ik 9 februari aan mijn knie geopereerd worden en krijg verdoving dmv een ruggenprik (ieks). Vanwege die aankomende operatie en omdat ik nog maar kort gestopt ben hebben we deze maand een condoom gebruikt alleen dat is kapot gegaan een keer. Er is dus een miniem kansje dat ik zwanger zou kunnen zijn al acht ik die erg klein omdat het vrij kort na mijn menstruatie was. Ik wil woensdag er misschien even een test aan wagen. Als die negatief is wil ik de operatie door laten gaan want wacht er al best lang op en heb veel pijn. Stel nou dat ik ondanks negatieve test toch zwanger ben, kan het dan kwaad zo'n ruggenprik? Alvast bedankt voor de reactie Groetjes, Sandra
Hoi sann, Zoals je zelf schrijft is de kans klein maar wel aanwezig dat je zwanger bent. Je kan woensdag testen maar de kans is dan ook klein maar aanwezig dat je test pos uitslaat omdat je dan nog geen 4 weken zwanger bent. Als je gaat bevallen kan je ook kiezen voor een ruggeprik, Het verdovingsmiddels passeert wel de placenta wat het kindje suffig maakt. Geef aan je arts door dat je zwanger wilt worden en dat de mogelijkheid er is dat je zwanger bent zij kunnen dan eventueel het medicijn aanpassen. Groetjes Imke
Dankjewel voor je reactie Immie. Ik kan dus met een gerust hart de operatie door laten gaan.Nou ja, gerust. Ik ben stikzenuwachtig dus hoopte eigenlijk dat je zou zeggen dat ik niet geopereerd mocht worden Hele geruststelling weer. Groetjes, Sandra
Hoi sann, Er is vast een goede reden dat je aan je knie moet worden geopereerd, je kan het maar achter de rug hebben! Veel beterschap alvast, imke
ja, dat is zeker waar. Ik heb een gescheurde meniscus en veel pijn en telkens dikke knie en het gewricht op slot. Zal dus wat dat betreft zeker blij zijn als het gedaan is. Groetjes, Sandra