Voorweeen

Discussion in 'De bevalling' started by Liv, Jan 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liv

Liv Actief lid

Jun 8, 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Rond de 30 weken had ik er veel last van, voorweeen, dat bleken indalingsweeen en toen de baby eenmaal was ingedaald waren deze weer verdwenen. Nu, 37+2, sinds een paar dagen weer veel last van, voornamelijk 's nachts en in de ochtend, het voelt als menstruatiepijn en de meeste tijd constant aanwezig. Niet net als gewone weeen met een duidelijk begin, piek en einde, ook niet om de zoveel minuten ofzo.

Dames, ik vroeg me af, hoe zijn jouw voorweeen? Hoe voelen ze, wanneer heb je ze, waar en toch wel erg nieuwsgierig... werden de voorweeen snel opgevolgd door echte weeen?

Ik ben benieuwd!

2. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik kan je niet echt helpen ik heb vanaf week 30-32 continue voorweeen gehad (vooral in de nacht!) en ben beide keren ingeleid omdat ik bij de tweede zelfs met 4-5 cm ontsluiting liep en niet verder ging, en het herkennen van echte weeën vind ik ook moeilijk, ik heb bij de tweede maar 15 minuten echt pijn gehad en toen was ze er (ik was natuurlijk al zoveel voorweeen gewend dat ik steeds dacht aahh dat zijn maar voorweeen)

Het is wel zo dat echte weeën echt met regelmaat komen en zeker als het echt begint ze je minder goed weg kan puffen , een goed middel om te kijken schijnt in bad (of douche) te gaan zitten, als ze dan afnemen zijn het voorweeen en blijven ze komen dan zijn het echte weeën, maar goed dat is allemaal mij verteld....

3. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,803
    9,314
    113
    Gelderland
    Ben ik ook wel benieuwd naar want heb niet het idee dat ik voorweeen heb maar idd zoals TS schrijft een menstruatie gevoel en dan ook vooral als ik lekker rustig op bed lig! Ik kan wel duidelijk voelen dat er iets gaande is maar zijn dit dan voorweeen??
    Ik heb dat gevoel wel al ruim 2 a 3 weken..

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dat is mij ook verteld, maar bij mij word het alleen maar erger na het douchen. dus dan zou ik al 3 weken weeen hebben en nog steeds geen baby?!
    lijkt wel een beetje regelmaat in te zitten, maar na een uur is het weer over.
    heb het eigenlijk alleen s´avonds, en in mijn rug :(
    voelt wel een beetje als gewone weeen, maar dan een stuk lichter.

zijn het dan wel voorweeen of ben ik gewoon iedere avond aan het bevallen en dan toch maar niet?!:(

Share This Page