ruggenprik > verdoofde voet > vocht vasthouden

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door melisjuh30, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Hoi

Afgelopen zondag ben ik bevallen van een mooie zoon.
    Nadat ik een ruggeprik heb gehad heb ik nu 5 dagen nadien nog steeds last van een licht verdoofde voet en ik houd nog steeds vocht vast met name in het het been met de verdoofde voet.
    Gisteren is de dokter wezen kijken, hij sloot trombose uit.
    En hij vermoedde dat het kwam van de ruggeprik en dat het verdoofde gevoel van uit een zenuw in mijn rug kwam. Vandaar dat ik waarschijnlijk ook moeilijk lang kan staan bij bijv de comode.

Wie herkent deze symptonen? En wat heb je er aan gedaan en hoe lang heb je er last van gehad?

Ik maak me een klein beetje zorgen om de dikte van mijn voet. Mijn voet vormt zich soms als hij erg dik is naar mijn slof.
    En ik hoop dat t zo snel mogelijk voorbij is zodat ik binnenkort ook weer lekker naar buiten kan met mijn zoontje.

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hai ik heb ook een ruggenprik gehad maar er niets verders aan overgehouden, hoe is het nu met jou?

3. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hey,

Ik heb dan geen ruggenprik gehad, maar het bleek dat ik zo hard had geperst dat er zenuwen knel hebben gezetten waardoor ik een me rechterboven been aan de zijkant niet meer voelde. Dit heeft ongeveer een half jaar geduurd voor ik weer een tinteling daar voelde en daarna was het doven gevoel binnen 2 maanden weg. Het voelt nog steeds wel een beetje apart daar maar niet erg ofzo.
    en vocht heb ik ook heel lang vast gehouden dat heeft ook wel een paar maanden geduurd maar het gaat over.

groetjes miranda

Deel Deze Pagina