Hallo dames, Ik ben ruim twee weken geleden bevallen van een dochter en geef haar sindsdien borstvoeding. Nu heb ik sinds afgelopen zondag elke avond zelf enorme buikkramp wat eindigt in een hevige diarree. Verder ben ik overdag redelijk fit, heb zo nu en dan wel wat buikkrampen maar meer niet. Ik loop echter savonds van onderen compleet leeg. Ook zweet ik snachts heel erg. Weet iemand waardoor dit komt, is er een link met de bevalling en/of borstvoeding of heb ik gewoon een beetje buikgriep onder de leden?
Hoi, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, het snachts zweten herken ik en ik denk dat het hoort bij het loslaten van al het resterende vocht dat je in de zwangerschap hebt opgenomen. verder denk ik dat je ook wat buikgriep hebt. Ik heb zelf ook borstvoeding gegeven. groetjes
Ja het zweten hoort erbij! Ik denk ook dat je een griepje hebt, herken het niet. Je kunt gewoon de HA bellen hoor. Je zit nog in de kraamtijd dus moet je wat voorzichtiger zijn met alles. Beterschap!
ik heb het ook gehad!!! bij mij is het een reactie op mijn baarmoeder,zodra ik daar krampen heb,of naweeen dan reageren mijn darmen daar op. ligt allemaal dicht bij elkaar he. maar ik had het ook pas na 1,5 week,toen de boel allemaal weer een beetje op z`n plek lag zeg maar. ja en zweten,dat is iets wat je gratis bij je kind krijgt!! ik was altijd een koud,en zweette nooit snel maar nu na de zwangerschap! pppphhhhh vooral s nachts inderdaad beterschap!!!
Dat zweten is echt iets dat je na de bevalling een tijdje hebt. Hoort er dus helemaal bij! In ieder geval vooral heel veel blijven drinken, zodat de borstvoeding goed blijft lopen!
Hoi Hoi Misschien een wat late reactie, maar ik herken je klacht. Ik had 2 weken na de bevalling 24 uur last van buikloop. Echt vreselijk heftig! Bij mij was het gewoon een hele dag heeeeel heftig en daarna voorbij. Wellicht toch iets wat met het samentrekken van de baarmoeder te maken heeft. Mijn baarmoeder lag ook pas na 2 weken weer helemaal goed.