Zou het? Kan eigenlijk niet toch?

Discussion in 'Na de bevalling' started by 1 en 1 is drie, Sep 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

May 26, 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Hey meiden,

Sinds 23 maart ben ik een trotse mama van een zoon.
    Ik heb 3 maanden na de bevalling een Mirena-spiraaltje laten plaatsen. Hierdoor ben ik niet meer ongesteld, of misschien beter gezegd; ik heb geen bloedverlies meer. Door de Mirena-spiraal zou zwangerschap bijna onmogelijk zijn. Mijn vriend en ik hadden 3 maanden na de bevalling weer regelmatig sex.

Nu weet ik dat het haast onmogelijk is dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar mijn lichaam brengt me aan het twijfelen. Ik heb alle symptomen die ik ook had toen ik net zwanger was van onze zoon. Misselijk, mijn gewicht neemt toe, gevoelige borsten, niet alles meer kunnen eten enzovoorts. Dit alles begon 2 weken geleden. Heb geen idee wat mijn cyclus nu is, aangezien ik niet meer ongesteld ben. Voordat ik het spiraaltje liet plaatsen had ik bijna continue bloedverlies.

Vraag me af of iemand dit herkent?
    Ben benieuwd...

Groetjes

2. Jazzie

Jazzie Bekend lid

Dec 6, 2008
    787
    0
    0
    Allereerst.. voel je de draadjes van je spiraaltje nog zitten?
    helaas verliezen sommigen het spiraaltje en dan ehb je natuurlijk kans.
    Alleen een test kan je uitsluitsel geven.

Liefs Jazzie

3. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    idd zoals jazzie zegt alleen een test kan je zeggen hoe het zit.
    Houd je er rekening mee als het zo zou zijn, door het spiraaltje kan het wel afgestoten worden.

4. Skye

Skye Niet meer actief

Gewoon testen.

5. 1 en 1 is drie

May 26, 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Bedankt voor jullie reacties!
    Dacht eigenlijk dat het onmogelijk zou zijn, maar zal er voor alle zekerheid inderdaad toch maar een testje tegenaan gooien.

6. Skye

Skye Niet meer actief

En????? Ondertussen al getest?????

7. 1 en 1 is drie

May 26, 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Haha, nee was het maar waar...
    Ik heb gewerkt en nog niet echt de kans/tijd gehad om een test te halen...dus nog ff afwachten. Ik verwacht er niet veel van hoor, maar goed je weet maar nooit...

8. liesski

liesski Actief lid

Dec 14, 2007
    137
    0
    0
    verpleegkundige i.o
    arnhem
    Hier ook een spiraaltje en zwangerschapsgevoelens.... Pijnlijke borsten, misselijk van luchtjes....... Schijnt erbij te horen. Ik had voor de zekerheid wel een test gedaan maar die was negatief. Ik heb het spiraaltje nu 3 maanden ook niet ongesteld meer geworden, heerlijk!!!!!! Trouwens de verschijnselen worden wel minder.

9. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Ik heb deze symptomen dus ook gehad toen Marin ong. dik 3 maand was!Dacht echt dat ik zwanger was! Maar achteraf was het niet zo, heb 2 testen gedaan! En werd gewoon weer ongi!

Misschien is het ontzwangeren?Ik weet het niet! Nou nergens geen last meer van

10. Skye

Skye Niet meer actief

En?????? Weet je al wat

11. marjan77

marjan77 Bekend lid

ben benieuwd!!wat zijn eigenlijk de voors en tegens van een spiraaltje?
    zit er nl ook aan te denken.

12. 1 en 1 is drie

May 26, 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, ik heb getest! Negatief natuurlijk, wat ik al dacht...Ik ga maandag maar naar de huisarts, misschien dat hij kan verklaren waarom mijn buik een beetje beweegt en ik misselijk ben, hoofdpijn heb en dikker wordt hahaha. Misschien een combinatie van een spastische darm en ontzwangeren ofzo?

De voordelen van een spiraal zijn (voor mij) dat er alleen hormonen worden afgegeven in de baarmoeder en niet door heel mijn lijf. Ik kon daar met de pil altijd erg slecht tegen.

Groetjes!

Share This Page