hallo, Ben nu 6 weken zwanger dus vanaf de eerste dag ongesteldheid gerekend. ben super blij maar ook wel weer onzeker. het is mijn tweede zwangerschap. op de dag dat ik ongi moest worden had ik een paar bloed strepen in mijn broek, daarna niets meer, 5 dagen daarna getest en ja positief. maar nu voel ik toch wel een raar gevoel in mijn buik, het voelt zwaar en af en toe en steekje en bijna niet te zien hoor een beetje rozig op mijn wcpapier ondekt. kon niet herinneren dat ik dat bij mijn eerste zwangerschap had is dan ook wel 4 jaar geleden maar toch. ben nogal een piekeraar . is die kleine nu zo bezig in mijn buik of hoe zit dat? groetjes van nathalie
Hoi nathalie, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat je ziet en voelt is heel normaal! Je baarmoedermond is een stuk gevoeliger waardoor er soms een adertje knapt waardoor er een beetje bloed vrijkomt, dit kan absoluut geen kwaad. En de steekjes en het zware gevoel dat je voelt is het groeien van de baarmoeder. Je mag je alvast gaan aanmelden bij de verloskundige de eerste afspraak is tegenwoordig al rond de 8 weken! Groetjes Imke
bedankt voor je antwoord, voel me ook zo enorm zwanger, veel intenser dan de vorige keer. ik heb al gebeld en krijg 7 maart een echo dan ben ik 9 weken zwanger en zit ik in mijn 10de week. kijk er zeer naar uit. Vind het trouwens erg fijn dat jullie er zijn, kan je op elk moment een vraag stellen en een geruststelling krijgen. groetjes van nathalie