Vanochtend ben ik een gedeelte slijmprop verloren en langzamerhand zijn de weëen begonnen.. Ze komen ong. om de 6-7 minuten met uitschieters van tussen de 3 minuten..Nog niet erg regelmatig :-k ..maar wel weëen... Allemaal duimen graag...aub... Ik ben zo blij zo blij, dat ik een wee van voren heb en niet opzij...hahahaha
Thanks...Ik duim voor mezelf dat het lekker snel gaat... hehehehe... Ze zijn goed te harden... Ik houd jullie op de hoogte..
Om eerlijk te zijn, zou ik best eens een bevalling mee willen maken... Ik mocht nooit ergens bij zijn, snik
Thygo Rutger is geboren! Maandag 23 april om 17.40 en hij weegt 4180 gram.. Ff snel een update.. Het is nu midden in de nacht en ben weer klaarwakker...en moest hier ff iemand verschonen en voeden..lol Anyway... als ik ff de tijd heb zal ik de volledige story doen.. maar in het kort komt het hier op neer; toen de verloskundige kwam rond 5 uur gistermiddag had ik al 8 cm ontsluiting.. een paar weëen verder en ik had volledige ontsluiting en in 3 persweëen was Thygo Rutger geboren... Een heerlijk ventje, ben helemaal verliefd net als de rest van de familie... De kids waren zo blij dat ik weëen had... en manlief natuurlijk iedereen rond bellen..Maargoed.. ga nu ff lekker zitten en zo maar nog een paar uutjes pitten...morgen is weer een drukke dag.. Ik wou jullie ff laten weten dat alles perfect is verlopen, niet uitgescheurd, geen bloedingen, geen onuithoudbare pijn alhoewel ik bij de laatste paar ontsluitingsweëen ff dacht...waarom wou ik ook al weer een wee...aaarrggghhhh hahahahaha... Liefs Hilde
Hier ook klaarwakker, dus ben de eerste! Fijn om te horen dat alles goed is gegaan! En van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En nu heerlijk van die kleine genieten! Groetjes Cindy