huis staat zo gespannen, kan niet eens rechtop lopen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jeszjuh, Jan 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,253
    13
    38
    #1 Jeszjuh, Jan 19, 2014
    Last edited: Jan 19, 2014
    Sinds 2 weken staat mijn huis erg strak dat ik Genees recht op kan lopen.Ik loop dus lichtelijk voorover gebogen. Eten en drinken maakt het ook erger.
    Kindje ligt nu in stuit en erg hoog waardoor mn buik Nog strakker staat. En nog maar niet te spreken over als ze zich uitrekt en harde buiken veroorzaakt. ..En geen striem te bekennen al geen Ik echt het idee dat ik open scheur :p
    Herkent iemand dit een wat kan ik hier aan doen??

2. Elines

Elines Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,252
    1
    36
    Holland
    haha je huid denk ik? ;)
    Ik heb het soms, niet zo erg zoals jij het omschrijft. Wat bij mij dan wel wat helpt is met wat olie of wat anders de huid inmasseren.

3. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

Oct 23, 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hier nog één! Vandaag zelfs even tranen laten rollen van de pijn. Sinds gister echt ondraaglijke pijn aan mn buik. Echt alsof mn huid aan het scheuren is. Het begon bij veel lopen daarna bij veel staan, maar vandaag dus ook zittend last. Ik zie er tegenop om morgen mn zoontje naar school toe te brengen met zoveel pijn...

4. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,253
    13
    38
    Ja ik bedoel inderdaad mijn huid haha. Lang leve swipe ;)
    Maar inderdaad misschien maar is wat gaan smeren. . Weet het eigenlijk anders ook niet. .. En ja dat het echt pijn gaat doen is helemaal erg :( Nog even volhouden. Je bent er bijna gelukkig!

Share This Page