ruggeprik.... heb er traumas van Omdat ik weeenopwekker kreeg had ik om een ruggeprik gevraagd, maar die anestesist bakte er niks van. 6 x fout geprikt en uiteindelijk de ruggeprik te laag gezet. Dus alle pijnlijke rugweeen bleven pijnlijk. Oh wat was ik kwaad op die man
maar ze laten het infuus er dus inzitten? kun je dan nog op je rug liggen zeg maar? dan lig je er toch op? aah word er nu al naar van haha
ht is dus bij iedereen een beetje anders..en ja ik kan me voorstellen dat als je spant dat ze nie goed kunnen prikken maar maak dat de bevallende vrouw maar wijs hihi..k zie het allemaal wel
Alle 3 ja! Ja, het kan zijn dat ze het "infuus" erin laten zitten, maar het kan ook zijn dat ze je de ruggeprik geven en dan gewoon de naald eruit halen en geen slangetje in je rug achterlaten. Ja, je kunt dan nog op je rug liggen (lijkt me ook een akelig gevoel hoor, maar misschien voel je dan dan niet meer? 8) )
Je kunt nog gewoon op je rug liggen hoor, dat voel je namelijk niet meer haha! En je krijgt wel vaak eerst een verdovingsspuitje, heb ik in elk geval wel gehad.
Ik kreeg geen verdoving voor de prik gezet werd, er was namelijk nogal haast bij ik had 10cm ontsluiting en persweeen (en dat bij een geplande ks) en heb niets gevoeld van de ruggenprik ik was te druk om de persweeen weg te puffen denk ik. Na de ks bleef het infuus zitten en heb ik zeker nog 12 uur verdoving gekregen, toen is het infuus op mijn verzoek eruit gehaald omdat ik mijn benen/tenen nog steeds niet kon bewegen en dat hoort niet zo. (let daar dus wel op na de ruggenprik! ik wist dat toen niet)
Ik heb niks gevoeld van de ruggeprik maar dat komt omdat ik al urennnnnnnnnnnn ruggeweeen had dus mijn rug was al aardig gebroken naar mijn gevoel. Ik kreeg geen verdovingsspuit gewoon zo'n hele lange erin. Maar heb echt niks gevoeld. Daarna zit een dun slangetje in je rug maar dat voel je niet. Het enige wat ik vervelend vond was daarna toen ze de hele grote pleister aftrok van mijn rug, was gelijk geharsd op mijn rug
Ik heb hem ook gehad, niets van gevoeld. In eerste instantie op eigen verzoek, maar het was ook wel goed, want ik heb er meer als 35 uur over gedaan, raakte uitgeput en Jayson is met de vacuum geboren. Was bijna alsnog een ks geworden. Ik heb tot nu toe nog geen rekening ontvangen en verwacht hem eerlijk gezegd ook niet.
ik had het ook niet zonder ruggeprik gekunt...was al 3 dagen rug weeen aan het wegpuffen, met regelmatig een weeenstorm tussen duur...
heh ik lees hier dat je ook gwoon dagen weeen kan hebben van die pijnlijke so erg..ik d8 gwoon binnen een dag heb je weeen en is de bevalling gedaan
Ik kreeg een ruggenprik, omdat ik na uren heftige weeën, nog steeds maar 1 cm ontsluiting bleef houden. Heb die prik amper gevoeld. Ik dacht dat dat de verdoving ofzo was en vroeg wanneer ze gingen prikken, maar dat was dus al gebeurd. Mijn weeën gingen helaas ook weg erdoor, dus kreeg ik weer een weeënopwekkend goedje in mijn infuus gespoten. Vervolgens kwam de pijn weer net zo heftig terug, maar toen moest ik verder op eigen kracht bevallen en hebben ze de ruggenprik weer stop gezet. In mijn album heb ik een fotootje gezet van de ruggenprik, ik had namelijk zelf ook geen benul hoe dat zat op mijn rug, maar het is dus een stuk minder eng dan het klinkt hoor. Niet bij ieder ziekenhuis kun je trouwens 24 uur voor een ruggenprik terecht.