Fijn dat het nu zo makkelijk kan , ik heb er uren voor moeten smeken , moet ik ook maar niet met kerst bevallen Ik vind ook dat iedere vrouw hiervoor gewoon moet kunnen kiezen , ouderwets rotland .. Fijn voor je meid dat het zo gaat , een zorg minder ..
Ik weet precies wat je bedoelt hoor meid, bij mijn tweede ben ik dan met ruggenprik bevallen, maar daar ging ook heel wat aan vooraf....... Kort samengevat: negenenhalf uur valse weeen (nog geen vingertopje ontsluiting!) waarvan ik VOELDE dat het niks deed maar ze WEIGERDEN mij een ruggenprik te geven...... Uiteindelijk ben ik de VK en de gyn bijna naar de strot gevlogen en toen kon het opeens wel........ Op een zondagavond (!) om 22:00 (!)....... En dat was in 2006....... Toen moest je echt nog op je strepen staan, alsof het een schande was dat je er uberhaupt om durfde te vragen.. Goddank is het nu anders! :-D
Off-topic: Daya, als jij wel zo rond eind mei je baby krijgt, dan heb je ook een tweeling toch? Maar 't zal wel een stiertje zijn
ik ga ook op deze manier bevallen, maar wel om een andere reden. Mijn gyn stelde het ook zelf voor... vind het een fijne gedachte dat het zo dus ook kan...
Haha als ik inderdaad op 38 weken beval (of max. 38wk2dg) zal het nog een stiertje zijn, wordt 't onverhoopt iets later dan wordt het weer een tweeling..... Dariënne is ook tweeling (8 juni) net als mijn man (22 mei), dus zou wel grappig zijn, maar anderzijds; alledrie mijn kids hebben een 'eigen' sterrenbeeld (tweeling dus, en een maagd en een weegschaal), dus dat zal deze ook wel hebben!
ik heb een prepartum depressie en daarbij ook angst voor de bevalling. Ze zijn bang dat ik een postnatale depressie ga krijgen en om de angst weg te nemen doen ze het dus nu zo op deze manier. Moet zeggen dat er een hele last van mijn schouder valt, dat dat kan...
Oei, da's niet niks! Kan me voorstellen dat het een enorme opluchting voor je is dat het op deze manier kan............
ik moest onverwachts in het ziekenhuis bevallen vanwege langdurig gebroken vliezen.ik had inmiddels al 12 uur rugweeen en kwam niet verder dan 6cm ontsl. Ik moest weeopwekkers hebben om de weeen nog meer op gang te krijgen.. nou dat trok ik echt niet meer maar durfde niet zo goed over een ruggeprik te beginnen (ook niet zo in verdiept van te voren) en toen zei een verpleegster tegen me JE BENT IN EEN ZIEKENHUIS DUS DENK OOK AAN DE MOGELIJKHEDEN VOOR PIJNSTILLING! een half uur later zat ik bij te komen met een ruggeprik heerlijk!..dat was geen probleem om die te krijgen en was er superblij mee. uiteindelijk waren de weeen heel sterk en kwamen ze weer terug..een paar uur later werdt het een KS omdat hij er echt niet uit kon.
Hallo, Ik ben me aan het oriënteren op pijnbestrijding bij de bevalling. Heb al een dochter en ben nu weer gelukkig zwanger! Alleen zie ik wel op tegen de bevalling. Over het algemeen lees ik positieve dingen hier op het forum over de ruggenprik. Hoe hebben jullie de ruggenprik en de bevalling met ruggenprik ervaren? Groet Aukje