Weer zo'n lekker gek onderwerp! Maar hoe lig jij er bij tijdens de bevalling? Scheer je het helemaal kaal, heb je een streepje of laat je het onkruid lekker groeien? Normaal houd ik de randen netjes bij, maar bij de bevalling van de eerste heb ik alles weg geschoren. Leek me wel zo handig voor als je een hechting nodig hebt ... Alleen had ik al weer stoppeltjes, want ik heb een paar dagen met weeen gelopen en dan is het laatste waar je aan denkt om de boel van onderen bij te werken. Zoals ik al zei ... gek onderwerp .... maar ben toch nieuwsgierig! hihi!
ik had op 39 weken alles geschoren voor een onderzoek bij de gyn , volledig kaal dus . inleiding was besproken mocht binnen op net 40 weken . maar met 39 weken en 2 dagen is ze spontaan gekomen . had dus hooguit een paar stoppeltjes . maar in het ziekenhuis hier scheren ze standaard het stukje waar een eventuele knip moet komen voor de bevalling
Hahahaah.. Nou, bij de bevalling van de eerste had ik 't er nog lang niet aan toe, en werd ik ineens opgenomen in 't ziekenhuis (gebroken vliezen met 36+6, paar uur later lag ik in ziekenhuis..). Had niet eens tijd om m'n tas in te pakken, dus al helemaal geen kans gehad om de boel bij te werken. Heb hier wel hechtingen gehad, maar volgens mij heeft de vk een scheermesje er over getrokken waar ze de knip ging zetten. 't kon me ook werkelijk geen bal schelen op dat moment hoor.
Nou ik had met 38 weken alles geschoren.. daarna kon ik er niet meer bij.. helaas pas met 42 weken bevallen haha. 2e keer kon ik er gek genoeg langer bij, wel met 41+3 bevallen, maar vlak daarvoor nog geschoren. Enne hier is niks bijgeschoren met de knip hoor. Was ook niet heel erg tijd voor.
ik heb altijd een keurig streepje, ook bij de bevalling al is het wel wat lastig bijwerken op het laatst.
Hihi ik had ook alles tot het einde toe glad gehouden Paar keer per week sowieso wel voor het geval dat Dag voor de bevalling toevallig nog alles helemaal bijgewerkt. Benen, oksel, muts etc. Had zo'n voorgevoel hihi. (het is idd wel zo dat het je op 'het moment supreme' geen reet interesseert hoor )
mn vliezen braken toen k onder de douche wou stappen.. heb de vk gebeld en ben daarna als de sodemieter gaan scheren bij de eerste moesten we met weeen naar t zh.. ben voor vertrek nog ff gaan douchen om de boel bij te werken.. duurde wel lang hoor met dat gepuf tussendoor
hahaah... wat een onderwerp! En nog leuker, de reacties! Nou, ik heb alles normaal ook gewoon netjes, kaal of streepje (variatie ) Wil dit ook graag netjes hebben als de kleine komt. Al is het nog ver weG! ik bedoel, zon ooerwooud? dan maakt hij of zij straks nog tarzan geluiden!! hihi
Ik heb normaal alles kaal en dat heb ik voor de bevalling ook gedaan. Ik kreeg vanaf 's ochtends (heel lichte) weeën met 41 weken en heb toen rustig gedoucht en alles geschoren. Ik had niet zo'n enorme buik dus kon er tot het einde makkelijk bij.
Hahah hier ook! Alleen heeft vriendlief het de laatste weken voor me moeten doen omdat ik er zelf echt niet meer bij kon .
Ik heb altijd alles eraf. Ik hoop het ook kaal te hebben tijdens het bevallen. Al kan ik me voorstellen dat het me dan ook geen ruk meer kan schelen .
Bij mij moet vriendlief ook een handje helpen hoor ik probeer zelf zoveel mogelijk weg te halen maar ik roep hem er toch even bij om de boel te controleren en zonodig even bij te scheren hahaha. Ben inmiddels 34 weken dus kan er allemaal niet meer zo makkelijk bij.
Hier ook, alles weg, er zit sowieso nooit wat, heb er een gruwelijke hekel aan... Werd lastig de laatste weken van de zwangerschap om het bij te houden, dus make-up spiegel op de wc pot, been op de rand en scheren maar... Wel even aan vriedndlief gevraagd om te controleren of wel echt alles weg was... Na de bevalling een week of 6 niet aan de gang gedurft met dat scheermes (bang voor nog een knip) en toen was het echt een oerwoud daar beneden, pfft!!
Bij de eerste was ik er nog niet helemaal klaar voor met 38 week. Nu mag manlief het doen want ik kan er nu al niet meer bij ( een beste buik en bekkenpijn) Vorige week nog een poging gedaan maar heb me drie keer gesneden, au! Ik wist niet eens dat dat kon met een ladyshave maar ook daarmee kun je je dus snijden
Nou ik ben van plan de boel gewoon mooi kaal te houden. Ik ben nu bijna 39 weken zwanger en kan er amper bij, soms doet mn vriend het als ik echt geen zin heb Maar ben niet van plan als een goed beboste dame erbij te liggen, ook al zou het me dan helemaal niks schelen waarschijnlijk
ben ingeleid dus had alles van te voren goed kaal geschoren.. maar mijn sm vertelde een verhaal, ze was bij de thuisbevalling van de 'oude' buurvrouw en die had me een bush bush der zitten.. nou ik kwam niet meer bij..denk dat verloskundige enzo dit wel gewend zijn maar stel het gebeurt op een gekke plek met andere mensen erbij.. bah moet er niet aan denken