Even een praktisch vraagje, ik geef volledige borstvoeding en ga volgende week een hele dag weg zonder m'n meisje. Ik heb voor haat voldoende melk in huis, maar ik hou het zelf nooit zo lang vol...wanneer jullie een dagje weggaan nemen jullie dan je kolf mee en maar ergens kolven?
Beetje vreemd de eerste keer allemaal haha. Waar hebben ze kleine koeltasjes die ik mee kan nemen? Zou het sonde vinden om de melk weg te moeten gooien, maar kun je de melk dan een paar uur in een koeltasje bewaren?
Ik heb 2 van deze koeltasjes, eentje gaat met de kleine mee als ze naar oma/kdv gaat en eentje heb ik bij me om mijn afgekolfde melk in te bewaren. Er zitten zes flesjes bij en die passen volgens mij op iedere kolf, in ieder geval wel op mijn medela swing. Zorg dat je koelelementen goed bevroren zijn en dan kan je het prima koel houden in het koeltasje! Heel veel plezier alvast!
Dank je voor de tip! Ga ook zo'n koelkasten aanschaffen, beetje sjouwen onderweg (we gaan met de trein) maar het is niet anders!
Ik heb zelf deze koeltas (Medela Koeltas | Koelen v Moedermelk | MoedermelkNetwerk BorstKolfWinkel) en ben er érg over te spreken. Vooral door het koelelement wat om de flesjes heen zit blijven ze echt erg lang koel! Veel plezier alvast! Overigens: als ik een hele dag weg ga beluik vaak vooruit om te herken of ik ergens kan kolven.