Eerder geholpen door veel pijn?

Discussie in 'De bevalling' gestart door hinghtqueen, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hinghtqueen

13 nov 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb over ruim een week een keizersnede gepland. Maar sinds paar dagen hevige harde buiken en veel pijn. (sinds week 24 harde buiken). 3 keer naar ziekenhuis geweest afgelopen dagen en ctg gehad en maar geen ontsluiting (1 cm). Met de kleine is alles in orde gelukkig.
    Elke keer sturen ze me weer naar huis met: nog ff vol houden en een slaap pilletje.
    Iemand ervaringen hier mee? Of iemand wel eerder geholpen door veel pijn?
    Wat te doen in zo'n situatie?
    Wil niet zeuren , maar al die slaappillen en zo veel paracetaol is toch ook niet goed voor de kleine?

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik kan hier niet over meepraten, maar wil je veel sterkte toewensen!

3. lies276

lies276 Niet meer actief

ik denk dat dit per gyn wel verschillend is.
    een vriendin van me liep al vanaf week 20 met veel bandenpijn en haar werd toen al beloofd dat ze eerder ingeleid zou worden, omdat ze zo'n pijn had. en zo geschiedde met 37 weken.

bij de zwangerschap van de tweede en de derde had ik ook al heel snel vreselijke bekkenpijn, maar geen gyn die sprak over eerder inleiden oid. ik moest het maar gewoon uitlopen (en dat vond ik ook terecht hoor!).

een geplande keizersnede is natuurlijk nog wat anders.
    ik denk dat ze in jouw geval de baby toch zo lang mogelijk willen laten zitten.
    een geplande ks wordt natuurlijk al voor de 40 weken gepland, dus nóg eerder laten komen (wat ze een aantal jaren geleden trouwens standaard deden, maar waar ze toch weer op terug gekomen zijn) is ws niet wenselijk.
    ik neem aan dat je gyn de voor- en nadelen tegen elkaar afweegt (medicijnen versus eerder geboren laten worden) en er toch voor kiest om het kindje, zo lang het zichzelf niet aandient, te laten zitten waar het zit.
    heel vervelend en zwaar voor jou, maar je zult ws toch nog even door moeten bijten.
    succes hoor! hopelijk duurt het niet lang meer.

4. hinghtqueen

13 nov 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx voor de reacties, maar kom net uit het ziekenhuis en morgen wordt de kleine gehaald.. het kan dus wel als je het aangeeft en er goede redenen er voor zijn.

5. lies276

lies276 Niet meer actief

wat fijn voor je!
    blijkbaar vind de gyn op dit moment dat de balans is doorgeslagen en dat jouw gezondheidstoestand toch vóór gaat op de zwangerschapstermijn.
    spannend hoor! veel succes!

Deel Deze Pagina